avr 7000 becomes eff 7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

avr 7000 becomes eff 7000

Hei!
    som noen har kanskje lest at min H/K avr 7000 har blitt ødelagt. Det var heile den digitale prosess enheten som har kresja.
    siden de er umulig å fikse det, så tenkte eg at noe må funke.

Ideen om å lage effektblokk ut av den var jo genial. Eg satte på ein gammal nad 302 med pre-out for å sjekke om det funket i det heilatatt. Det gjorde det, men svidd lukten tyter ut for det.
    Da er spm mitt om eg kan rive ut heile digital kortet og få effektdelen til å funke? eller skal den bare bli som den er, og at det skal lukte svidd for alltid?

Total makeover trenges, den ser ut som ein gammal bjørn uten pels. da er mitt andre spm i gang: kan eg dra ut heile front dekselet å lage nytt? Vist eg fekk sleppa å sjå alle dei lysene og knapper og dibedutar hadde det vert supert.
    Vanlig aluminiums front lakka heilt svart blank hadde vert fint. og seff ein på knapp.

Er alt dette mulig uten at heile greia skal kresje fordi at fronten er kasta i bosset saman med digital kortet?

Fremgang av å gjøre avr 7000 om til eff 7000 vil bli bildefisert etter vert som alle planleggingene er i boks!

MVH Mathias Skåtun

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utan å vite noko spesifikt om den audiofile delen av dette, ville eg aldri ha plassert ei enhet som lukter svidd i mitt oppsett, då spesielt med tanke på brannfare. Om du har ein bekjent av deg som går elektro, få han til å sjekke litt nedi der. Kan vere grei erfaring for han også.

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ein onkel som rota nedi der i 3 timer her om dagen, så han veit ka som lukter svidd(område) så ser ingen fare for brannfare. Men er det mulig å gjøre som eg sa?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •