Tilbud på 12" element fra Eltek

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilbud på 12" element fra Eltek

Fikk en mail fra Eltek der de har intro.tilbud på 12" element. Kan jo være interessant for dere som bygger høyttalere og ikke minst sub'er selv! :-D

ELTEK AS

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit nok til en party høyttaler, men bassen blir vel noe i det bromleste laget, ser ut som et mindre bra element, men er jo billig så.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du skal satse på denne til å bygge sub. Den går ikke dypt nok, ruller av rundt 50Hz, og da er det liksom ikke særlig sub lenger. Skal du bygge en "partyhøyttaler" vil den passe, men skal du ha den til å spille under 40-45Hz må du nok til med 15 eller 18 tommer i samme serie.

Til billige topper i PA sammenheng vil jeg tro at 12 tommerne er greie også.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer mr.DIY sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dette her jeg og, fikk skikklig lyst å bygge noen solide kasser med 2 sånne og horn i vær kasse. Akkurat lag alt jeg trenger i handlekurven på elteks side, og det kom på 4.006,- Det er da med sammi sm-107 driver og sh-350 horn.
    Hadde vært arti å bygget, er jo ikke så utrolig mye penger det er snakk om, kan jo eventuelt selge de når de er ferdig.
    Finnes jo faktisk PA høyttalere jeg nesten vil tørre å kalle "High-End" men de koster jo tilsvarende. Dette blir jo bare en helt ok PA høyttaler.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 15" av denne her, og den bråker og står i og er veldig funker bra til fest pga den tåler mye guffe, og mener på 15tommer gå til ca 35hz og merker det er ikke mye dypbass her heller, nei..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •