Nye DIY-fronthøgtalarar, kom med dine tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye DIY-fronthøgtalarar, kom med dine tips

Ja, som sikkert ein del har fått med seg, så hadde eg planar om å bygge bel XL til fronthøgtalarar. Men det ser ut som dette prosjektet har gått litt i stå(dessverre) så då sitt eg her utan ein einaste idè om kva frontrekke eg skal lage meg. Planen er først å bygge to fronthøgtalarar, for så å seinare komplettere frontrekka med ein senter i samme utførelse.

Krav:
    Under 20k for komponentar(helst langt under, hadde jo planlagt XL til ca. 5)
    Svært god dynamikk(4*6.5" var drømmen, så noko i dette området hadde vore rått. Også visuelt sett likar eg mange element. Dei må også kunne klare å henge med 2*dynabel brontes+1 ztx w10.16.)
    Kassestørrelse er ikkje relevant, her bygg eg det som krevs for optimal utnyttelse av elementa

Så eit par ting å tenke på:
    -Eg likar veldig godt element som skil seg litt ut, feks Usher(er desse å få kjøpt til DIY? Meiner Snickers-IS linka til nokon usher-element ein gong, men desse var til bilstereo?) og Seas Excel er noko av det finaste eg har sett. Men så he eg ikkje sett veldig mykje, og høyrt enda ferre.
    -Skal brukast på ICE-modular, nærmare bestemt Embla Audio Maenia(samme specs som Oberon 6.1 meiner eg, mao 600w RMS i 8 ohm)

Dette er eit prosjekt eg tenkte å bruke litt tid på, så det kjem ikkje til å bli bygd per pronte. Eg er derfor heller ikkje fremmed for å importere element/komponentar.

Og ja, eg he kika på Antaios, men trur kanskje ikkje desse er noko for meg(ikkje oppfyller dei krava eg he) Dessverre bor eg såpass langt unna eltek at eg ikkje har muligheit til å få lytta på desse.

Newcomer Protector sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Partsexpress vet jeg har usher element her men har ikke sett over hva det er. Jeg har heller ikke prøvd å handle derifa men vet at det har blitt gjort fra andre brukere her på forum. Finnes mye godsaker på den siden :-D

Parts Express Home - Subwoofers, Speaker Building, Car Audio, Home Audio / Video, Pro Sound

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elementene til Sycorax vil bli tilgjengelige til selvbygg etter lansering av høyttaleren.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her finner du mye fint hvis du ikke har sett sidn før DIY Loudspeaker Projects

Newcomer NostraD sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan ta en kikk her: RAW Acoustics - Custom Speakers & DIY Speaker Kits

De leverer flere forskjellige kit i ulike prisklasser.

Siden det er dynamikk du er ute etter så kan jo denne være noe: RAW Acoustics - Custom Speakers & DIY Speaker Kits

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Protector: Kva side er det dette er snakk om? Trur du gløymte ein url.

Snickers-is: Har du noko meir informasjon om desse høgtalarane? Når eg googla dette fann eg svært lite :/

AndreasLie: Genial DIY-side, dessverre så var det ganske få av dei alternativa på sida der som var "store" nok. Skal ha fire identiske bakhøgtalarar med 2*6.5"+domediskant i kvar, så må nesten ha noko som overgår desse, eller i det minste held følge.

NostaD: Herrejemini Det var eit seriøst sett! Det hadde vore skikkeleg kult å prøve dette!

Newcomer Protector sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert min første post nå :-D Sorryops:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RA-8 er et spennende sett ja, og frakten til Norge for dette er ikke så altfor ille (255$ i følge Al hos RAW). Må legge på norsk moms og litt gebyr, men med dagens kurs mot dollar blir det ikke så aller værst.

Bygger du dette er jeg SVÆRT interessert i å høre hvordan resultatet blir!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av afoelges
    RA-8 er et spennende sett ja, og frakten til Norge for dette er ikke så altfor ille (255$ i følge Al hos RAW). Må legge på norsk moms og litt gebyr, men med dagens kurs mot dollar blir det ikke så aller værst.

Bygger du dette er jeg SVÆRT interessert i å høre hvordan resultatet blir!
    Frakten kan også gjøres enda billigere ved å bruke Jetcarriers sjøfraktordning.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fine med RA-8 er følsomheten på 95dB, 6-8 ohm imp.

Ikke verst med så høy følsomhet på en array-konstruksjon, delefilterkomponentene som følger med kitet er også av meget høy kvalitet.

RA8
    Certainly deserves your attention for their high sensitivity 95db, easy resistance load 8 ohm, great imaging, dynamics, and clarity.
    Our new RA8 Array uses a total of 8 M-130 drivers matched with a RA104.5 ribbon tweeter in the middle per speaker. Position of the drivers is 4 M-130 drivers on top of a RA104.5 ribbon along with 4 M-130 drivers below.
    Cabinet size
    65"h X 8"w X14"d using 3/4" MDF
    due to using the top mount M-130 drivers the drivers are not flush mounted exept the RA104.5 ribbon.
    Less router time results in easy to build this line source.

High 95db sensitivity.
    6 to 8 ohm impedance.
    No point source/line source radiation pattern variances.
    No 3db/6db distance doubling issues (consistent output at all distances).
    No lobbing errors.
    Consistent off axis responses horizontal.
    Large vertical off axis window (consistent over a wide range).
    Low distortion design.
    -3db in the mid to low 40's.
    Narrow profile.
    High quality crossover parts.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Snickers-is: Har du noko meir informasjon om desse høgtalarane? Når eg googla dette fann eg svært lite :/
    Det kommer etter hvert. Først må de bli 100% ferdige.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snickers-is: Ah, det er med andre ord dei høgtalarane du driv og bestemmer design på i ein annan tråd her på forumet? For den høgtalaren har eg lest ein god del om, og den ser så absolutt spennande ut

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •