Prøver meg på BEL 2,5 MKII - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer Protector sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det har blitt litt lite bygging på meg i det siste grunnet noen ryggproblemer. Men har fått gjort litt i jula. Har fått på plass det meste av demping i kassen. Brukte sånn eggkartong greier fra biltema pga at en kompis hadde en god del liggende så jeg fikk litt hivd etter meg der :-D

Har også begynt litt med spakling og grunning men får bare tatt ene siden enda pga at ene sideplaten ikke er påsatt. Er vel sikert en fordel og få satt inn delefilter osv før man lukker kassen, eller går det greit å få det inn via elementhullene??

Av grunning å sparkel bruker jeg det samme som scrogge brukte i sit subprosjekt. Plastic padding sin 2 komponent elastic sparkel som herder meget fort så manslipper å vente så lenge. Å quick slipegrunning etterpå til å fylle små ujevnheter, kommer bilder på dette senere når jeg er i full gang med det.

Kabler innvendig er også ferdigtrekt. BILTEMAKABLER:-D Sikkert bra nok.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fint å se folk som kommer i gang med dette! Moro å følge utviklingen din. Jeg har enda ikke fått begynt med mine. ops: Har en kraftig ryddejobb i kjelleren før den tid, som krever pågangsmot...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •