Peerless 3-veis og tilhøyrande stativ, nye bilder 24. mars!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 84
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Peerless 3-veis og tilhøyrande stativ, nye bilder 24. mars!

Som sikkert nokon har fått med eg, har eg planar om å bytte ut dei frontane eg no har, med bel xl når desse blir til salg. Etter eg flytta har eg også hatt litt problem med frontane mine, og vil derfor bygge nye kasser til dei no. Planen er at desse skal brukast til bakhøgtalarar etterkvart. Så det eg er ute etter er;
    -Tips om konstryksjon, stativ eller gulvståande? Sjølv kunne eg tenke meg stativ, men om ein mister mykje trykk pga dette, kan eg bygge guldståande igjen.
    -Størrelse på kasse. Då eg bygde frontane mine, gjekk eg ut frå ein kassekonstruksjon som var laga til seas thor, og som derfor var kalkulert ut ifrå eigenskapane til dei elementa, og ikkje mine. Trur derfor at eg kan få ut større potensiale ved å bygge kassa optimalt. Hadde tenkt på lukka kasse.

Kjem til å bygge kassa i 17,5mm(mest truleg dobbel frontbaffel)mdf, og med følgande element i 3-veis konstruksjon:
    1 stk. Peerless DT105H diskant(ELTEK AS)
    2 stk. Peerless CSX176 bass/mellomtone(ELTEK AS)

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bassene passer best i bassrefleks konstruksjon, du får -3db punkt ca 10hz lavere ned med bassrefleks kontra lukket, og kurven faller nesten likt etter knekkfrekvensen for begge typene. Hva volum angår så ville jeg ikke bygget dem inn i noe mindre enn 40L. Går utifra at du skal to basser i hver høyttaler.

40l - -3dB ved 48Hz og -6dB ved 37Hz
    50l - -3dB ved 46Hz og -6dB ved 33Hz
    60l - -3db ved 45Hz og -6dB ved 30Hz , den faller mindre under 45Hz til større kasse du bygger.

Baserer dette utifra hva jeg får frem på winISD fra www.linearteam.dk prøv selv!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir to 6.5" i kvar høgtaler ja.

Har tenkt litt på størrelsen, korleis høyrest 23 x 60 x 35(BHD) ut? Skulle vel bli 48 liter. Kan vel eigentleg ikkje tenke meg å ha dei noko særleg større enn dette, då det tross alt blir bakhøgtalarar etterkvart.

Og er dempestoffet til biltema bra stoff? Tenkte å kjøpe inn noko av dette(ikkje dempeullet).

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innvendige mål 20 x 60 x 35, bassrefleksrør Ø7,5 L17 cm, gir netto volum 39,9 Liter. -3dB @ 43Hz og -6dB @ 36Hz ifølge Bassbox Pro.
    Max Vent velocity 23m/sec @ 25-30 Hz
    Xmax @ 32Hz w/100w input
    Max Group delay 14,4msec @ 26Hz
    Dette ser jo bra ut på "papiret" ihvertfall.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette kan bli bra Med fire slike bakhøgtalarar skulle ein vel kunne kjenne trykket godt bakfra også. Er det nokon store ulemper ved å ha bassrefleksporten på baksida? Viss eg skulle hatt den på framsida måtte eg nok hatt høgtalaren enda litt høgre :/

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitt her og teiknar opp sage-programmet til imorgon no, og lurer på to ting:

1. Ville det vore fordelaktig å dele opp kassa i to kammer? Dei to 6.5" i det eine, og diskant i det andre?

2. Er det nokon som med hell har laga DIY-høgtalerstativ?

Flott om nokon tek seg tid til å svare Vil helst ha desse klare til eg skal teste xtz 99 w10.16, som blir eingong i neste veke.

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler å lage et eget kammer til diskanten. 1-2 liters volum, dempes etter behov og ønske. Lim kammeret fast til frontbaffelen, og sørg for å få det tett. Husk også å stive av kassen godt.
    Bassrefleksport på baksiden, betyr ofte at de blir mer avhengig av plassering. Dvs avstand fra bakveggen påvirker bassgjengivelsen mer enn ved port i front. Det kan jo være både fordelaktig og skape problemer, alt ettersom rommet de skal stå i, og hvor god plass man har.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då var platene oppskjert Skar meg ut to horisontale avstivarar, dette skulle nok halde rikeleg.

Men ser lenger oppe at du anbefaler bassrefleksport med diameter 7.5. Gjer det noko om denne er 6.5 istadenfor? He kun biltema, bilxtra og clas ohlson i nærleiken som kan ha slikt, ser biltema har Ø6.5, L130mm.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumpetibump.

Skal til Ålesund om nokre timar og handle utstyr, håper nokon kan svare på om biltema-dimensjonane er kurrante.

Det som kjem nærast er vel det koniske røret, så kunne eg kutta det ned i lengda. Men allikavel kunne eg tenke meg ein av dei andre to typane, sidan desse kan monterast med skruar.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, kjøpte Ø70, L140 idag.

Men kom meg ikkje så langt som planen var, grunna teknisk problem Stod og borra eit testhol på 6.5" med hullborren, og merka plutseleg at eg omtrent brann meg på handa. Viste seg eg hadde holdt hendene mine framfor luftehola på slagboremaskina, så no er den død og begravet :/ Utruleg kor mykje røyk som kan komme ut av ei slik maskin!

Nokon som veit om rimelege og greie slaboremaskiner? Ser bosch har ein modell til omkring 1200,- men ikkje noko problem om den kostar mindre altså

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja då var eg komt eit stykke på veg. Planen lyd-messig i min kino er altså framover å bygge fire identisk bakhøgtalarar(dette eg bygg no er to av dei), BEL xl senter og bel xl front. Og dei lave frekvensane tek 2 stk dynaBel brontes og 1 stk xtz 99 w10.16 seg av.

Platene, klare til montering:

Det verste(iallfall når ein jobbar aleine) er overstått

Blei nokre timar med pussing. Og eg kom ikkje på å gå ut og pusse nei :P

Dagens investering har gjort si første oppgave, frontbaffel numero uno

Slik er designet, kvar skal ha 2 stk 6.5" og 1 stk 1" softdome diskant.

Og stort lenger kom eg ikkje idag:

Imorgon blir det vel montering av avstivarar, dempestoff og enda litt meir sparkling. Muligens også montering av delefilter.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo bra ut det der! Hva slags finnish blir det på dem?

Er kanskje pitte litt korte og liten diameter på rørene dine, når man ser på tallene, men det har sikkert ikke så mye å si i praksis.

Følger spent med!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Dette ser bra ut!
    Virker utrolig moro med DIY.
    Kunne tenkt meg å prøve ut noe selv. Men har desverre altfor lite verktøy...:-(
    Gleder meg til og se hvordan de blir til slutt:wink:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. finishen så lurer eg på å gjere alt forarbeidet sjølv, og få ein bekjent til å lakke dei på skikkeleg lakkrom. Skal iallfall høyre på prisen på noko slikt. Hadde vore litt stilig med pianolakk, men er nok ganske dyrt. Alt avhenger av det økonomiske, trur det skal vere mogleg å få fint med rull også. Finèr har eg iallfall gitt meg på :P

Bassrøret var faktisk dobbelt då eg kjøpte det, så trur det går an å forlenge det. Må vel tettast veldig godt for å unngå blåselydar da.

Jens123: Du burde virkelig prøve det! Siste året har eg virkelig prøvd meg på litt av kvart med DIY, og det er lett å bli hekta! Er ikkje så veldig mykje utstyr ein treng, kan kjøpe litt etter kvart. Eg er nok litt heldig iom at eg jobber på sag da, litt verre om ein må investere i ei skikkeleg bordsag, det kostar lett mykje pengar.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har mulighet til å ha en side løst, så bør du prøve litt forskjellige lengder på røret, begyn rundt 20cm og kort ned til det høres bra ut.

Og blåselyder som følge av liten diameter har ingenting med hvor tett røret sitter, men heller at mye luft skal ut et lite hull og det skaper turbulsens og lyd.

Litt som når du tar et rolig utpust med stor åpen munn, og så et med nesten lukket "o"-munn.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan sikkert teste litt med sida laus før eg monterer den fast ja. Men er vel litt vanskeleg å få testa skikkeleg pga mykje luftlekkasje då?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, du må få det tett... litt tynn skumgummi materiale eller noe slikt fikser det...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått jobba litt denne veka, og kassene er ferdige montert. Har igjen grunning og lakking. Og idag på jobben fekk eg skjert ut delane til høgtalerstativ til dei, kjem nok med bilder seinare.

PS: Kjøpte ei lakksprøyte på nett for lenge sidan, er dette anbefalt å bruke? Har aldri prøvd lakksprøyte før, og vil ikkje øydelegge finishen på desse høgtalarane. Er vel veldig vanskeleg å få jamnt lakken med rulle?

Og sist, men ikkje minst, kva farge kunne vore stilig på desse? Satsar på ein matt farge, og hadde planlagt å ha både stativet og høgtalaren svart, men sidan rommet er veldig mørkt frå før av, så he eg no revurdert dette. Kunne kanskje blitt fint med kvitt eller grått?

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å lakke helt jevnt med rulle er ingen heksekunst.

Bruk skumplastrulle og matt lakk så blir resultatet helt fint.

Ikke heeeeelt vannrett og plan overflate, men med matt lakk har det ingenting å si.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, då blir det nok sikkert til eg prøver meg med rulle ja, såg liksom ikkje fram til å lære meg å bruke sprøyte på noko eg vil ha fint

Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •