Peerless 3-veis og tilhøyrande stativ, nye bilder 24. mars! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 84
    Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Tusen takk for det

hehe, ja senteren skal bli interessant å prøve å integrere skikkeleg i lydbildet. Den blir 95 cm brei, og omtrent 21 cm høg.
    Jeg er enig i alt du gjør, uten om å ha senteren liggende. Jeg tror du vil bli skuffet over hvor lite definert lydbildet ditt blir med en så lite SENTRERT lydkilde. På høykant tror jeg den nok vil innfri.

Spennende å se finishen på disse produktene.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er dessverre godt mulig, men slik anlegget skal setjast opp, er det dessverre ingen muligheiter for å setje senteren på høgkant :/ Veit heller ikkje om eg hadde komt til å gjort det om eg hadde muligheita, då eg er veldig opptatt av å ha symmetri, og ein liggande senter midt på ser veldig fint ut. Men lydmessig er det nok heilt klart noko i det du seier

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk skal du ha :)

Tusen takk for tilbakemeldinger, kjekt at du følger tråden min Måtte nesten berre prøve å effektivisere byggefasen, då eg he utsatt og utsatt dette.

Det er to forskjellige verktøy eg vil anbefale deg. Begge kan kjøpast hjå Gustavsen(stegforsteg.org trur eg adressa er), eller CO/Biltema, og er:

Håndoverfres: Med denne runder du lett av alle kanter. Går selvfølgelig an å gjere manuelt med pussekloss for å spare pengar, men blir ikkje like bra, og tek veldig lang tid. Og for å senke ned elementa i frontbaffelen, er det einaste du treng ei plexiglass-plate(eg brukte det iallfall, går nok fint å bruke andre emne også) på 20*40 cm feks, dette held til alt frå 0(krever ganske mykje arbeid med dei små hola, då dei kan treffe ramma til overfresen)cm og ut til i overkant av 80 cm. Kan få tatt eit bilde av mitt diy-sirkelanlegg om det er ønskeleg seinare.

Lamellfres: Med denne freser du ut spor i platene, og slepp dermed å bruke skruar. Du slepp også å treffe like bra som med tappar, og lameller eser opp ved kontakt med lim, og held derfor godt.

Kan også anbefale ein skikkeleg pussekloss. Trudde dette var bortkasta, og he til no brukt ein avkapp-bit. Men kjøpte meg no ein skikkeleg 3m-pussekloss, med tenner for fastholding av papiret, og skikkeleg tyngde. Gjer at ein slepp å bruke så mykje energi for å komme nedover i pussejobben. Pusseklossen kan såklart erstattast av ei pussemaskin(her liker eg eksentersliper best, plansliper er litt for treg, og båndsliper er brutal med feil papir), men dette kostar igjen meir pengar.

Håper dette hjalp deg på vei, og berre spør om det skulle vere noko meir du lurer på!

Takk! Hjelper å få tips Bruker jo i utgamgspunktet mye tid på dette og er fint å slippe å bruke mesteparten på å finne verktøy...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fekk vi endeleg gjort litt på høgtalarane igjen. Begynte dagen idag med arbeid som ein gjerne kunne vore foruten, og enda dagen med arbeid som er kjekt å halde på med.

First off: Feste vinklar i høgtalerstativ. For å sleppe å bruke skruar ned gjennom platene, og dermed sparkle ein god del, monterte vi vinklar på innsida av stativa. På topp-plata skal også ei slags topp nedfellast, slik at stativa kan sandfyllast. Knotete handarbeid, men må gjerast.

Fire vinklar per stativ bør holde. I bunn-platene er det ikkje behov for vinklar, der blir det dobbel bunn, og kun den øverste plata blir skrudd fast, og på denne måten blir skruhòla ikkje visande.

Måtte nesten sjekke at det ikkje vinklane var montert for høgt, og det var dei ikkje heldigvis

Så fekk vi sparkla over samtlige(4) høgtalarar. Kassene var veldig fint nedpussa frå før av, men vi gjekk over alle platesammenføyninger og diverse småhakk med finsparkel for å vere sikker.

Nokre timar seinare pussa vi ned alle høgtalarane, og fadern fekk igjen starte opp kompressoren så vi fekk blåse vekk pussestøvet.

Så kom dagen høgdepunkt, grunninga! Brukte som vanleg fadern sin geniale opphengsmetode! Stein Ove fekk idag æra av å grunne, noko han gjorde ypperleg!

To høgtalarar rakk vi å grunne idag. Det ser veldig bra ut, nokre av sammenføyningene viser litt enda, men det regner eg med er normalt etter kun eit strøk med grunning.

No skal vi få grunna dei to andre imorgon, for så å gå over kassene med falkeblikk etter ujamnheiter og sprekker. Eventuelle slike blir sparkla àtt, og så blir det lagt på 2-4 lag med slipegrunning(til vi er fornøgd). Då er kassene endeleg klare for lakkering!

Takker som vanleg til Stein "Markie Mark" Ove for hjelpa, og også fadern

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart ferdig med alle peerless'ane også no. Dei er blitt svartmåla, samme med stativa. Etterpå skal dei få seg nokre strøk med klarlakk. Litt bekymra for at plateskøytane skal vise igjennom da :/ Nokre bilder har det vorte

Maling av stativa til peerless, søstern og dama måtte som er i ilden

Ferdigmala

Stativ ferdigmala i bakgrunnen, høgtalarane klare for maling

Kjærasten min er fliiink å male

Første strøk fedig, på siste biletet ser dykk hypex-kassa mi nærast.

Takker så myyykje til kjæresten min og søstra mi Hadde ikkje komt meg så langt utan dokke

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjærasten min er fliiink å male
    Selv med en arm ... hun er jo tross alt skadet ;-)

Ser bra ut dette! Trodde disse var lagt på hylla nå som Apexene er på vei, men er dette bakhøyttalerene da kanskje?

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Very nice!

Synes de så veldig bra ut sammen med stativene!

Hva blir vekt på stativ/høyttaler??

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    freddie: Janei, å være postdame er eit farleg yrke Peerlessane blir bakhøgtalarar ja Har brukt for mange timar til å legge dei på hylla, så blir å køyre fullt 7.2-oppsett.

gorg: Takk for det Er ikkje heilt sikker på totalvekta, skal vege dei når alt er ferdig. Hadde planlagt å sandfylle stativa, men gjorde ikkje dette allikavel. Fylte dei heller med skumplast.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viktig å delegere arbeid Jo Andre. Det har du taket på hvertfall. He he he he. Ser bra ut dette. Blir et rimelig fett 7.2 oppsett.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer mr.DIY sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette ser du meget bra ut!
    Blir bra når du får ferdig Apex III også:P
    keep up the good work!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode: Hadde aldri komt meg så langt utan hjelp, så her må eg nok berre delegere i vei ja Har eit håp om at det skal bli både dynamisk og fint designmessig denne gangen Du blir forhåpentligvis ein av dei første som får høyre det òg

mr DIY.: Takk for det Ja, apex'ane er 1. pri om dagen, saman med brontes. Men det er omtrent pining å vete at når eg er ferdig å måle, skal målinga herde inn i MDF'en i to veker før eg kan lakke :O Korleis i alle dagar skal eg klare det?!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg. :-P Kanskje jeg og Lasse (mr.DIY) kan ta oss en tur da? Viss han har lyst da vel og merke.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart det, oss må klare å få til ein demo når alt er klart

Newcomer mr.DIY sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herde i 2 uke!! å herregud... da tror e at e hadde deua!
    får jo selvmordstanka av mindre!:P
    en demo er vi alltids klar ja ;D

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kva behandling/maling er det du bruker?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først brukte vi ei lady veggmåling, rimeleg matt med triple pigment. Så gjekk vi over til å bruke strax dør/list halvblank måling(også vannbasert) for å prøve å dekke litt meir. Dette skal så herde i to veker, før spritbasert klarlakk skal påførast på industrilakkrom.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått frakta heimatt høgtalarane frå der vi lakka dei idag(takk til søstern for det), og tok i den anledning eit bilete. Synes det ser ganske så bra ut! eit par skjønnheitsfeil, men dei kjem nok ikkje til å vise så godt sidan dette vert bakhøgtalarar.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser bra ut! :-D Hvordan ble det med delefilter til disse?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Frode Blir å køyre på med dei universelle 3veis filtra eg allereie har brukt på desse elementa tidligare, inntil vidare. Kanskje når eg får tid ein gong kan eg prøve meg på å lage eige delefilter, men ingen konkrete planar om det enda.

BTW: Gratulerer så mykje som vordande far

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Jo Andre.

Gleder meg til å høre hele oppsettet ditt når det er ferdig. Tror det blir noe av det rammeste av DIY-oppsettene her inne. :-D Er du stødig på elektronikk? Har lyst å bygge effektforsterker til høsten eller noe. Har du? Hadde vært artig å bygge samme i så fall.

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •