Peerless 3-veis og tilhøyrande stativ, nye bilder 24. mars! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 84
    Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vet ikke delefrekvensen men kan garantere deg at mellomtonen ikke spiller mye bass.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm, vet ikke om det er noe i det jeg sier nå, men tenkte litt på det og ha 3 veis på den må jo være dårligere enn 2 veis(med 1 element mindre) siden du har ett highpass filter på mellomtonen og begge elementene er i samme kasse så vil mellomtonen virke mot bassen ettersom det ikke er mye effekt til å holde fast mellomtonen i bassen. kasse volumet blir jo og helt feil egentlig.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg lyt vel berre innrømme at delefilteret ikkje er det som har vore prioritert høgast nei Hadde jo vore veldig spennande å kanskje få eit bedre lydmessig resultat ut av desse elementa.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Eg lyt vel berre innrømme at delefilteret ikkje er det som har vore prioritert høgast nei Hadde jo vore veldig spennande å kanskje få eit bedre lydmessig resultat ut av desse elementa.
    Om du tar en telefon til eltek, er det ikke umulig at de kan komme med forslag til et 2,5 delefilter, som låter adskillig bedre enn det du har nå. Er jo greitt å få litt igjen for all jobben du har lagt ned også.. ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke bare forslag, dem lager dem ganske billig og!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte ein mail tidlegare og fekk beskjed om å ringe Øyvind. Fekk dessverre ikkje tid idag, skal sjå om eg får tid imorgon. Uansett ikkje noko hastverk, kan berre bytte seinare om eg ikkje rekk det no.

Nokon som veit kva prisklasse eit slik filter kan ligge i?(grovt regna altså, ikkje noko eksakt sum) Må jo ha fire slike delefilter, så blir vel nokre kroner.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, så he det blitt nokre timar over høgtalerkassene idag også He komt godt på veg med 3-veis peerless'ane(fire identiske), og også komt ganske langt på "monstercenteren". Planen er at 3-veis peerless'ane med tida skal brukast til bakhøgtalarar. Monstercenteren blir ein 2-veis konstruksjon med fire peerless 6.5" og ein 1" domediskant. Skal bli rått med skikkeleg trøkk frå senterkanalen også Så kjem bilda:

Lamellfresen er blitt årets revolusjon for min del!

3-veis bakhøgtaler under konstruksjon. Ein får aldri nok tvinger...

3-veis bakhøgtaler, med to stk peerless csx176h, og ein dt105h.

...og slik ser dei ut på stativa eg også held på å bygge no

Frontbaffelen på min nye monstersenter, for å vise størrelsen på den. 95 cm brei

Handoverfresen er genial til å runde hjørner, og blir brukt mykje for tida!

Ferdig dempa 3-veis. Acryltetning gjorde nytta som lim, funka glimrande.

*Litt* kaos i mitt kombinerte kinorom/stue for tida

Grisejobbar(isolering) overlèt vi til gode kompisar Takktakk Stein "Markie Mark" Ove!

Monstersenteren i full utfoldelse

Prøving av elementa. Første gongen eg fèll inn elementa, og det vart svært bra i mine auge.

Bakbaffelen til senteren. Køyrer bassrefleks her ja! Senterkanalen er ein ofte undervurdert kanal i heimekino-oppsett, det skal ikkje bli tilfelle her!

Phew, så var ei lang helg over! Men må nok stå på framover, he ei lita forhåpning om å vere "ferdig" til påske, og då står to subbar også på agendaen. Sukk!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner og dra seg til! Hvor mye ga du for alt til sammen med, bassreflexrør, alt?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser spennende ut dette Tandstad. Blir vel en mulighet for å høre disse når du er ferdig regner jeg med...? Hvordan gikk det med delefilter forresten?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glennooo: Oy det var eit kinkig spørsmål :P Konponentane er kjøpt inn gradvis sidan 2001 då eg kjøpte dei første bassane og diskantane, og ellers er bassrør, dempemateriale og slikt småplukk kjøpt på min favorittbutikk, Biltema Bor nesten på Biltema Ålesund!

teddytusen: Om eg får dette til å bli så bra som planlagt, så vil det absolutt vere moglegheiter for å invitere av-folk innom på ein demo/filmkveld ja Vil dog bli ferdig med alt først, noko som også inkluderer nye fronthøgtalarar, og muligens ein grundig omgang med kalibrering(er veldig spent på korleis xxls'ane spelar i dette rommet, då eg ikkje he testa dei her før. Dei forrige kassene lak også ein del luft, så håper på litt bedre trykk og kontroll denne gangen! Men stay tuned så blir det nok muligheit for eit besøk :P Ang. delefilter så skal eg(hovedsaklig kun for moralsk støtte då eg stort sett kun dug til bygging) og Stein Ove(han på bildet) prøve å modifisere dei universelle 3-veis filtra eg allereie he for å sjå kva resultat dette kan føre til. Om dette blir bra køyrer eg på med den løysinga, og om det skulle vise seg å feile må eg finne ei anna løysing(eltek feks.)

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens lille update:
    Då var eg og Stein Ove akkurat ferdig med arbeidsdagen! Tok dessverre ingen bilder idag, men vi he vore rimelig effektive, og eg begynner å sjå ein ende på dette Skal bli så fantastisk herleg å setje seg ned utan å tenke "hmm, den kassa der kunne jaggu trengt finish!".

Idag he det blitt gjort ein del "kjedeleg" arbeid som allikavel må gjennomførast. Starta med å pusse ned kantar på alle 3-veis høgtalarane, for så å runde av alle kantar. Deretter fulgte enda ein runde med pussing, der fire høgtalarar og dei fire tilhøyrande stativa blei pussa, med 80-120-180 papir. Etter dette tok eg og fadern med oss høgtalarane ned til arbeidsplassen hans der vi brukte trykkluft for å fjerne støvet. På denne måten kom dei siste sprekkene til syne, og desse skal eg tette att med ei epoxy-blanding i morgon. Fekk også jobba litt med subbane, men det oppdaterer eg i den andre tråden! No kan eg altså nesten sjå meg ferdig med dei fire høgtalarane og stativa deira, og om eg berre får ut fingeren og bestilt basselement til senteren, får eg fresa ut frontbaffelen og montert heile denne kassa òg.

Takker IGJEN til Stein Ove som stend på like mykje som meg for å få dette ferdig. Hadde nok blitt lite effektivt om eg måtte gjere all denne jobben sjølv, og ikkje minst er det lettare å unngå å gjere feil Takk også til pappa som hjalp til med bæring og trykkluft.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo virkelig bra ut, solid kar til å være stativ høytaler. Gleder meg til å se fortsettelsen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja eg tenkte som så at;
    *Eg he lyst å prøve noko nytt på monoblokkene i front(Dette skal byggast seinare i år. Mest truleg Raw Acoustics Apex II)
    *Eg synes desse elementa er for gode til å selge(spesielt med tanke på at serien er gått ut av produksjon)

Derfor vart det fire store bakhøgtalarar Blir forhåpentligvis god dynamikk når heile oppsettet er på plass.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eit par nye bilder etter at kassene er blitt pussa ned, og kantane er blitt avrunda. Kasser og stativ er pussa med 80-120-180 papir.

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser flott ut dette

Meeeen.. Må si jeg er skeptisk til den senteren din. Blir den så bred? Eller blir den så høy? Et horisontalt høyttaleroppsett gir et vertikalt bilde og ja motsatt, et vertikalt høyttaleroppsett gir et horisontalt lydbilde.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det

hehe, ja senteren skal bli interessant å prøve å integrere skikkeleg i lydbildet. Den blir 95 cm brei, og omtrent 21 cm høg.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser bra ut dette Tandstad!
    Tror nok delefilteret kan ha mye å si, og kanskje det med 2 like basser er bedre å bruke 2,5-veis i stedet for 3-veis?
    Uansett er nok et filter tilpasset elementene bedre enn et standardfilter.
    Hvordan har du tenkt deg finish, blir det lakk?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker

Ja, må nok gruble litt på delefiltra. Blir nok til eg i tilfelle bytter ut dei seinare, for såvidt eg veit finnast det ingen ferdiglaga 2,5 veis filter som eg kan bestille. Då må eg få eltek til å lage. 2,5 veis filter hadde jo også vore best å bruke i senteren regner eg med, for slik det ser ut no skal eg bruke eit 2 veis filter i den(det universelle frå eltek).

Ang. finish så he eg tenkt å køyre heile frontrekka(to subbar, senteren og dei to fronthøgtalarane eg skal bygge seinare) med mahogny eller kirsebær frontplate i 9 mm finèr, og resten av kassene deira skal vere svart-lakkerte med klarlakk utanpå. Bakhøgtalarane blir heilt svarte, det samme blir nok stativa regner eg med.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herlig :)

Moro å følge tråden din...må si du er effektiv! HTene ble jo meget pene etter avrunding av kantene Er i planleggingsfasen selv på å bygge og lurer på forskjellig verktøy..kanskje du kan komme med et par tips? Er nevenyttig så det skal ikke bli noe problem å bygge, men som hånverkerne sier : riktig og bra verktøy er halve jobben! Hvilke freser bruker du for "uthulling" av elementhullene for å få den indre kanten? Er det en overfres du bruker for å runde av kantene? Andre gode ideer til verktøy for å spare tid?
    Igjen...ser for meg at dette kommer til å bli knallbra..lykke til!

Mvh Chris

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for tilbakemeldinger, kjekt at du følger tråden min Måtte nesten berre prøve å effektivisere byggefasen, då eg he utsatt og utsatt dette.

Det er to forskjellige verktøy eg vil anbefale deg. Begge kan kjøpast hjå Gustavsen(stegforsteg.org trur eg adressa er), eller CO/Biltema, og er:

Håndoverfres: Med denne runder du lett av alle kanter. Går selvfølgelig an å gjere manuelt med pussekloss for å spare pengar, men blir ikkje like bra, og tek veldig lang tid. Og for å senke ned elementa i frontbaffelen, er det einaste du treng ei plexiglass-plate(eg brukte det iallfall, går nok fint å bruke andre emne også) på 20*40 cm feks, dette held til alt frå 0(krever ganske mykje arbeid med dei små hola, då dei kan treffe ramma til overfresen)cm og ut til i overkant av 80 cm. Kan få tatt eit bilde av mitt diy-sirkelanlegg om det er ønskeleg seinare.

Lamellfres: Med denne freser du ut spor i platene, og slepp dermed å bruke skruar. Du slepp også å treffe like bra som med tappar, og lameller eser opp ved kontakt med lim, og held derfor godt.

Kan også anbefale ein skikkeleg pussekloss. Trudde dette var bortkasta, og he til no brukt ein avkapp-bit. Men kjøpte meg no ein skikkeleg 3m-pussekloss, med tenner for fastholding av papiret, og skikkeleg tyngde. Gjer at ein slepp å bruke så mykje energi for å komme nedover i pussejobben. Pusseklossen kan såklart erstattast av ei pussemaskin(her liker eg eksentersliper best, plansliper er litt for treg, og båndsliper er brutal med feil papir), men dette kostar igjen meir pengar.

Håper dette hjalp deg på vei, og berre spør om det skulle vere noko meir du lurer på!

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •