Peerless 3-veis og tilhøyrande stativ, nye bilder 24. mars! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 84
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er så gøy og se hvordan alle de samme prosjektene som jeg vurderte kommer på plass! Gleder meg til feed backen din om hvordan de spiller, forresten.. Ta og rull best og billigst :P

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Glennooo! Ja det er veldig kjekt å vere såpass nerme eit ferdig resultat Eg veit korleis elementa spelar, sidan eg he brukt denne komboen sidan 2001, det er kun nye kasser denne gangen. Kassene eg bygde i 2001(og som he vore brukt fram til no, det er dei du ser på framvisninga av kinoen min i sølvfarga) har sidan eg flytta hatt ein ulyd i seg, og eg fann ut at dette var grunna lekkasje av luft :/ Eg har også utvikla meg ein god del sidan 2001, så vil tru resultatet skal bli litt bedre denne gangen(skal dog ikkje så mykje til). Men sidan kassene er meir optimale denne gangen, kanskje får eg også elementa til å spele bedre Ja blir nok å bruke rull tenker eg.

Skal muligens også bestille meg ein dedikert cd-spelar no, for å få ut enda litt meir godlyd ved musikkavspeling

Edit: Var forresten akkurat ferdig for idag. Har blitt ferdig med høgtalerstativa(utanom topp-plata, den får vente til eg får tak i sand). Planen var å grunne høgtalarane første strøk idag, men dette vart det dessverre ikkje tid til. Får sjå om eg kjem meg nokon veg i morgon. Bilder kjem muligens seinare, må berre finne att kameraet.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratis med ferdig prosjekt! Har brukt mange gamle kasser til noen av mine prosjekt, gammalt er best!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då fekk eg endelig tatt litt bilder, og sjølv om dei ikkje er top-notch, så viser dei jo litt. Skal få tatt bedre bilder etterkvart.

Blanding av epoxyen(nokre dagar gammalt bilde)

Blei litt vel mykje epoxy eg klistra på dei. Heldigvis stilte sjefen min på jobb opp med ein solid bandslipar

Sparkel og epoxy på plass, ikkje pussa enda

Eit lite oversiktsbilde

Kassene ferdigpussa, stativa ikkje pussa enda

Skal til å grunne dei, og stativa skal eg sage til slik at hjørna er avrunda. Men det tek si tid :/

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig løysning med den foten. Tipper dei hadde tatt seg bra ut med svart pianolakk

Veldig bra!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra til nå, tøffe stativ. Skal du ha pianolakk på de?

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fylle føttene med sand?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kvitekrist: Takk skal du ha Artig at vi battlefield.no-nerdar har andre interesser enn kun dataen også

Glennooo: Takker! He aldri per dags dato høyrt ein stativhøgtaler(:O) enda, men trur dette skal bli bra. Ganske høg waf iallfall!

Kvitekrist og Glennooo: Akkurat kva type lakk og farge eg skal bruke, er enda litt usikkert. Frontrekka mi kjem til å bestå av det kvite racket, og to(like på kvar side såklart) "planter" med kvite krukker, så trur iallfall stativa blir kvite. Høgtalarane har eg ikkje bestemt meg for enda, om eg vil ha samme farge eller kanskje noko grått. Svart var planen i begynnelsen, men rommet er så mørkt frå før av at eg trur ikkje det ville vorte noko særleg.

eXa: Føtene skal fyllast med sand ja, så eg slepp å sitje og tenke på at onkelungane mine kjem borti dei og får høgtalarane over seg. Planen er også å ha spikes imellom høgtaler og stativ, men skal teste både med og utan. Mest for det estetiske eg vil ha spikes der, så vi får sjå

Dagens update forresten:

Fadern skal til å legge første strøk med grunning. Stoler meir på han sine målerkunnskapar enn mine eigne :P

Eine høgtalaren ferdig med første lag grunning, godt igang med andre

Skruhola viser godt enda :/ Håper dette vil bli bedre med eit lag epoxy til no.

Slik skal dei få henge til imorgon, så legg eg nok på epoxy og pussar dette ned med 400(?) pussepapir, før eg legg nok eit lag med grunning(her skal eg muligens bruke lakksprøyte på.

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viktig at du bruker klosse eller noko hardt som ikkje former seg etter underlaget når du pusser sparkel/epoxy. Muligens dette er gammalt nytt men eg seier det likevel :P

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja trur nok eg legg vekk eksenter-slipemaskina no på siste laget, og går over til klosse. Trur nok ikkje eg klarer å få resultatet heilt topp denne gangen heller, men skal prøve å få det ein del bedre enn dette

Btw: Dykk andre som har brukt epoxy, finnast det noko større enn dei boksane som biltema selg? Trur det var 2*50gram(herder og base) per pakke, brukte jo to pakkar den eine gongen eg la epoxy.

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang bassrefleksrøret, burde Ø70 x 140mm bli veldig bra!
    Et godt tips er å sette på en mdf-bit på enden av røret inne i kassa, da fjerner du mye turbulens rundt enden av røret.

Ser forøvrig meget bra ut sålangt, håper du klarer å fullføre med en god finish også
    Meget fin størrelse på de kassene altså

Lykke til videre!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for responsen Ja håper det blir bra, er ikkje så mykje å gjere med det no om ikkje :/

Hmm, ein mdf-bit rundt enden av røret meinar du, eller ein bit som er festa både i bunnen på kassa og i røret? For sistnevnte kan bli vanskeleg då heile innsida er dekt med dempemateriale.

Ja eg ber til høgare makter om at eg skal få hòla bedre enn dette

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hjelp av fattern! Ikke den eneste som har fått det, er himla greit med noen erfarne innimellom Veldig fint til nå ! stå på!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då he eg akkurat lagt på epoxy-lim utanpå det eg såg av nedsenkinger pga. skruhola. No skal dette få herde, før eg pusser det ned med veldig fint papir. Fekk kjøpt med 320-papir idag, trur nok dette skal gjere susen. Så blir det eit eller to lag til med grunning, før eg kjøper lakk.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phew, då he eg akkurat fått pussa ned att eine kassa(etter at eg hadde på epoxy i skruhola igjen). Slitsomt, og endte no opp med at eg pussa vekk så og seie all grunninga, men trur eg kjem til å få igjen for slitet i form av endeleg resultat. Begynner å kjennest veldig bra ut skruhola no, og eg begynner å få litt trua Tek den andre kassa imorgon, samt gjer ein del på stativa. He ein liten drøm om å få lakke både kasser og stativ i kommande helg, men tviler litt. Får sjå. Pussa forresten ned heile kassa med 240- og 180-papir denne gangen, hadde aldri komt meg i mål med kun 320 som eg hadde planlagt. Starta med å ta det grovaste med eksenter-sliper, og det nøyaktige tok eg for hand, med klosse.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forrsten, hvilket delefilter skal du ha? ser du skriver 3veis i overskriften men vil tro 2,5 veis vil være mye mer fordelaktig siden du har 2 like bass\mellomtoner!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker 3-veis universalt delefilter frå eltek. Er nok langt fra optimalt, men er dette filteret eg alltid har brukt på høgtalarane i gamlekassene, pluss at eg ikkje he noko erfaring med å mekke delefilter sjølv :/

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm...som eXa sier er nok 2,5veis filter veien å gå. Det er veldig synd om du skal bruke såpass mye energi på å lage kassene og få de solide for så å "kaste bort" resultatet ved å bruke et universalfilter. Hvor i verden holder du til?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, tror nok ett delefilter som er kun konstruert ut ifra teori og ikke mange timers lytting i tillegg vil være bedre enn universal filter. Og det klarer jo nesten jeg å gjøre...

hvis du likevel bruker det filteret du snakker om så burde du fjerne highpass delen i filteret til "mellomtonen" slik at den spiller helt ned den og! da har du igrunn en 2.5veis høyttaler...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, hadde absolutt vore interessant å teste eit nytt filter, men det var dette med kunnskap da :/ Kompisen min som så og seie alltid bygg saman med meg er jo automatiker, så skal ikkje sjå vekk ifrå at vi kunne klart å få til eit bedre resultat med litt fikling.

D|sElMiNk: Bor i Sykkylven

eXa: Hmm, dette(ang. highpass-delen) skal eg høyre med kompisen min om han muligens kan hjelpe meg med. Men det virkar faktisk som begge 6.5"-elementa slår like langt, men klart, litt forskjell er der nok.

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •