Bel XL vs. oppgradere noverande fronthøgtalarar

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bel XL vs. oppgradere noverande fronthøgtalarar

Sitt her med eit lite dilemma. He lenge vore innstilt på å bygge Bel XL. Planen var då å bruke dei noverande fronthøgtalarane mine i eit mindre stereo-oppsett el. Men dei er vel eigentleg for gode til det.(Sidan eit stereo-oppsett ville blitt brukt svært lite i forhold til hovedanlegget mitt) Det ser også ut til at det tek lengre tid enn venta med XL, og derfor(utålmodig som eg er) he eg begynt å tenke på å investere i eit par nye element(i tillegg til dei andre) til bruk i fronthøgtalarane. Dette fordi eg synes dei manglar litt trøkk. Brukar no dette oppsettet i frontane mine:
    (Alt frå dynabel)
    Universalt 3-veis delefilter
    2 stk peerless csx176h bass/mid(6.5")
    1 stk peerless dt105h diskant(1")

Det eg då vurderer er å kjøpe ein(eller to for den del) 8" eller 10" som kan brukast til bass i desse. Ville dette vore ei god løysing mot bel XL? Og kva element kunne passe saman med dei elementa eg allereie he? Ein 10" xxls kanskje?

Ei veldig kjapp skisse på korleis eg tenkte dette. Ville blitt separat kammer for 10", og separat kammer for dei to 6.5". Ikkje bassrefleks då eg vil ha kjappast mogleg respons.

PS: Bruker Embla Maenia til fronthøgtalarane, så krefter skulle det ikkje mangle på.

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er nok ikke veldig lovende, dessverre... For det første krever det EKSTREMT snille elementer for at standardfilter skal være heldig... For det andre vil du selv med et god filter slite med å få den peerless diskanten til å spille like bra som bånddiskanten i BEL... Er du utålmodig vil jeg heller annbefale deg å bygge bel 2.5, og en sub med svs eller tc2+ element...

BEL XL ligger ann til å være klar rundt oktober...

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker du ikke Brontes da? Eller vil du ikke ha sub med i stereo?

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He to dynabel brontes ja, men kunne godt tenke meg å køyre kun frontane i stereo.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer det ikke med Brontes til musikk? Kan vanskelig se for meg at du vil få mer utav den løsningen du skisserer enn du får gjennom å jobbe med dine 2 brontes - ikke store forskjellen på konstruksjonene og mer areal i Brontes. Mer fleksibilitet også når du kan plassere bass og topp der hver av dem trives best...

Hvor mye har du jobbet med subbene dine for å få dette til å fungere? Testet med måling og justering med parametrisk EQ? Justert fase/delay for å matche frontene?

PS! Det du kan få utav nye bassmoduler er mer punch i midbassen om det er det du savner. Del aktivt med Brontes under 60, bassmoduler fra 60 til rundt 200 og toppene oppover fra der. Krever nytt delefilter og en ekstra stereoamp men her kan det være mye å hente...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •