Hvem åpner sitt hjem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem åpner sitt hjem?

Heissan.

Er litt sugen på å sette igang med ett eller annet DIY høyttaler prosjekt, kanskje BEL, kanskje Eltek, eller noe annet. Problemet er det at jeg er høyst usikker på hvordan dette her låter. Spørsmålet er da som følger: Er det noen hyggelige entusiaster som kunne tenke seg å vise frem hjertebarnet sitt?

For å være helt nøyaktig, så er det jeg og en kammerat som er interessert i dette. For øyeblikket befinner jeg meg i De Forente Arabiske Emirater (Dubai), men jeg kommer hjem i august en gang. Kammeraten min er i Norge for øyeblikket, men drar nedover hit igjen i begynnelsen av august (mulig dere så ham på innslaget fra ekstremsportveko i Voss i kveld. Han flyr paraglider silk som meg). Siden vi ikke er i Norge samtidig, så må vi isåfall dukke opp litt hver for oss, men det hadde virkelig vært flott å ha noen telefon-numre eller noe slikt slik at jeg kunne ringe og spørre om audiens hos når jeg kommer meg til gamle-landet =)

Takk for at du tok deg tid til å lese dette. Håper på mange hyggelige svar her. Kanskje noen andre til og med tar motet til seg vha denne tråden?

-Morgan-

PS. Kanskje lurt å sende telefonnummer og slikt på privat melding, men legg gjerne til en melding her i tillegg slik at andre også kan se hvem de kan kontakte.

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor du bor, i norges langstrakte land, er nok relevant

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er åpent her

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor i Drøbak, 4 mil sør for oslo. Er dette innen rekkevidde er dere hjertelig velkommen

Er alltid gøy med gjester som deler samme interesse...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, plassering ja. Skrev innlegget to ganger, da browseren tryna første gang jeg trykte "send". Glemte de selfølgelig andre gangen, for "det hadde jeg jo skrevet før" =)

Oslo (østlandet), Drøbak er perfekt, det er der kammeraten min holder til =). Skien og sørover til hjemstedet mitt Grimstad og Kristiansand er også aktuelt (sørlandet). Kjører gjerne en stubb for å kommer meg dit jeg må, men uhorvelig mange timer bør det helst ikke bli. Kan jo taime turene til sørlandet med eventuelle besøk seff.

Takker hjerteligst for svar =)

-Morgan-

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ko_deZ
    ...................sørover til hjemstedet mitt Grimstad og Kristiansand er også aktuelt (sørlandet).
    What's keeping you.............;-)

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i Fredrikstad i sommer, men du er hjertelig velkommen til å høre mine BEL MKII i Grimstad når skolen begynner igjen... Bare å ta kontakt på PM det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •