DIY Digital Coax kabel - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk sammenligne mine DIY med noen Nordost til rundt 2500,- og det var forskjeller, først og fremst i toppen. Men om det var verdt godt over 2000,- i prisforskjell er kanskje tvilsomt ...

Men det virker som du har kommet fram til både fordeler og ulemper i forhold til Burmester, så den kan ikke være helt ubrukelig.

Tror iallefall du har måttet legge noen kroner på bordet for å få en tilsvarende ferdig kabel.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Kablene hos meg var en skam, men nå er det mange hakk bedre, så få la det ligge der.
    Blir nok kanskje ikke noen kjøpekabler på meg igjen tror jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må få legge til igjen.
    Fantastisk fine dybde og bredde i lyden på DIY kablene. Spesielt dybden er så stor at en skulle tro man sitter i en stor konsertsal selv på studioinnspillinger. Samme gjelder bredden, men her må det spesielt akustikk eller innspilling til for å få den ekstreme lyden.

Har vel kuppet tråden til trådstarter, men tråden var vel død i utgangspunktet. Kanskje erfaringene gjort her kan likevel være interessante?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så vi skulle begynt å selge slike Rundt en tusenlapp for et stereosett på 1m må være en bra pris ;
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vågd meg utpå en diskusjon på HFS: Hva ønsker man egentlig???
    Ikke så mye for å diskutere kabler, som jeg egentlig ikke har så mye til overs for (men må innrømme at jeg er overasket over forskjellene). Det er mer for å diskutere om man faktisk ønsker noe annet av lyden enn det som var ment da platen ble produsert osv osv

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •