Høvleri/snekkerverksted i Oslo?.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høvleri/snekkerverksted i Oslo?.

Hoi!

I det siste har jeg pådratt meg såpass store DIY prosjekter at jeg trenger meg plass! Men jeg finner det ikke
    Kanskje noen her på avforum vet om noen som leier ut plass i snekkerverksted i Oslo?

Alle tips er velkommen!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt beste tips må være å faktisk ta en telefon til et møbelsnekkeri eller en selvstendig snekker. Disse har sikkert en viss oppfatning av hva du er ute etter og kjenner miljøet/kollegaene sine.

Kan jo kanskje være en idè å tilby seg å hjelpe med _et_eller_annet_ i bytte mot å låne utstyr/plass? De fleste møbelsnekkerier er vel lukket om kvelden, når DIYere våkner? :grin:

Jeg fikk selv låne plass og utstyr (og ikke minst fikk jeg det de kalte "kapp", altså flere kvadratmeter store MDF plater i alt fra 10mm til 33mm) hos et møbelsnekkerfirma i Oslo sentrum. Dessverre husker jeg ikke navnet på plassen, men det var en arbeidskollega av meg som kjente folkene som drev firmaet. Her fikk jeg laget meg en hinsides bra bygget (etter min mening) subkasse i 33mm MDF til Golfen jeg hadde, samt kasser til frontsettet. Det utstyret de ikke hadde er ikke verdt å ha tror jeg.

10 år siden jeg bodde i Oslo så jeg husker ikke engang nøyaktig hvor det var...

DrE

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant. Det var jo et dugende tips det Jeg kan kanskje spørre på Thauglands, en godt etablert trelastforhandler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •