Stereobenk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Stereobenk

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereobenk

Jeg har fått tak i noen glassplater på 90cm x 35cm x 5mm. Tilhørte egentlig et vitrineskap. Jeg så nytten i disse og tenkte å bygge en stereobenk av dem.
    Har sett på forskjellige ideer med glassbyggerstein og leca blokker som er stablet på golvet, men siden tv'en(pioneer 43") henger på veggen så vil jeg gjerne at resten av utstyret følger stilen.
    Er det noen som vet om det finnes utstyr for å montere de på vegg, som også vil holde forsterker og htpc?
    Og for å ha informert dette er gipsvegger. Men ikke kom med det at det ikke går ann å henge sånt på veggen, tv'en henger fint på samme gipsveggen, enda ihvertfall :-?

Takk for all hjelp

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zeddicius
    Jeg har fått tak i noen glassplater på 90cm x 35cm x 5mm. Tilhørte egentlig et vitrineskap. Jeg så nytten i disse og tenkte å bygge en stereobenk av dem.
    Har sett på forskjellige ideer med glassbyggerstein og leca blokker som er stablet på golvet, men siden tv'en(pioneer 43") henger på veggen så vil jeg gjerne at resten av utstyret følger stilen.
    Er det noen som vet om det finnes utstyr for å montere de på vegg, som også vil holde forsterker og htpc?
    Og for å ha informert dette er gipsvegger. Men ikke kom med det at det ikke går ann å henge sånt på veggen, tv'en henger fint på samme gipsveggen, enda ihvertfall :-?

Takk for all hjelp
    5 mm hørtes tynt ut om det er vanlig glass. Det er VEKT i av-utstyr vettu.
    TVen henger "enda"? Så da ville det bli rack + tv henger "så vidt"? Om du skal henge racket på veggen må du i allefall ha noen form for støtte foran, så ikke fysikken tar knekken på veggen ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •