Portareal ... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Portareal ...

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde sikkert ikke gjort noe om den var ekstra avstiva, men hadde ingen planer om det.... har ikke tatt det med i volumberegningene heller... den blir vel stiv nok skulle en tro? :roll: .. blir vel aldri stivt nok egentlig.. men.

Tok kassa på arbeid i dag og fiksa den litt,runda hjørner, sparkla litt og ga den et par strøk lakk. Bare slipa, grunna og lakkert, ikke noe mellomsliping, dermed dårlig finish.. det var ikke meninga heller.

Newcomer OscarOT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey... NICE KASSE!
    Du kan fortsatt stive den av... Men det blir ikke like bra...

MHV
    OscarOT

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, har fått testa kassa nå... funker bra, men porten er nok for liten da det blåser sterk storm/orkan ut av porten ved enkelte frekvenser! Blåselyder er det nok av... ikke helt bra dette, men satt kassa i min gamle sierra combicoupe i stad, påkobla en forsterker som skal gi 1000 skikkelige watt i 2 ohm, og det funka sinnsykt bra selv om jeg har alt for lite strøm til forsterkern!! Trøkka som F !!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    Jaja, har fått testa kassa nå... funker bra, men porten er nok for liten da det blåser sterk storm/orkan ut av porten ved enkelte frekvenser! Blåselyder er det nok av... ikke helt bra dette, men satt kassa i min gamle sierra combicoupe i stad, påkobla en forsterker som skal gi 1000 skikkelige watt i 2 ohm, og det funka sinnsykt bra selv om jeg har alt for lite strøm til forsterkern!! Trøkka som F !!
    at det trøkka som f kan jeg skrive under på :P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    Høres bra ut, men mulig du må sette inn en port til da. Kanskje du greier å spille så høyt at vi hører deg opp til oss her i nabobyen også. :-D
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Høres bra ut, men mulig du må sette inn en port til da. Kanskje du greier å spille så høyt at vi hører deg opp til oss her i nabobyen også. :-D

hehe, det tror jeg ikke.. men å sette inn en port til vil forandre tuninga så mye at det vil ikke fungere.. da må isåfall begge portene bli så lange at dem får ikke plass i kassa. hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •