IKEA Lack - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: IKEA Lack

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av per egil
    tralltrall har heller ikke en tv på 50 kg oppå ;-)

Er helt sikker på at om denne påmonteres 4 ben som plasseres i ytterkant, så vil den svikte under vekten av en slik tv (+ forsterkere i tillegg). Tror ikke den knekker, men den vil svaie godt i ryggen...
    Med en 50 kg TV vil det nok bli litt trøbbel ja, men jeg snakket om en liten senter. Det var heller ikke snakk om å ha ben under men lave gummiknotter.

Kjøper du bena fra Ikea, ville jeg nok satt på noe midt under også. Helt klart.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et must med noe midt under dersom man skal ha 50kg+ midt på med ikea sine hjul. Synes igrunn ikke de hjula er spesielt pene, så lave gummiføtter ser mye bedre ut.. (og mer praktisk)

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten oppdatering: Kjøpte en Lack hylle, monterte ben på sidene og under midten. Det går helt fint med TV'en, har til og med sittet på den på midten uten at den svaiet.

Har nå tenkt å kjøpe en Infinity Kappa center og legge i midten på samme måte som TrallTrall hadde gjort. Tralltrall: Festet du de to hyllene på noen måte etter å ha flyttet de inn mot midten? Vil tro det vil bli litt ustabilt å ikke gjøre det?

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    En liten oppdatering: Kjøpte en Lack hylle, monterte ben på sidene og under midten. Det går helt fint med TV'en, har til og med sittet på den på midten uten at den svaiet.

Har nå tenkt å kjøpe en Infinity Kappa center og legge i midten på samme måte som TrallTrall hadde gjort. Tralltrall: Festet du de to hyllene på noen måte etter å ha flyttet de inn mot midten? Vil tro det vil bli litt ustabilt å ikke gjøre det?
    Hei, grattis med rack.
    Jeg festet ikke de to hyllene. Det holder å bare sette de der du vil ha de. Vekten av det du har stående på racket presser topp platen ned, og "fester" hyllene. Da har du også muligheten til å kunne flytte de noen milimeter så det blir helt symetriskt. Noe som ikke er så lett om du skrur.
    Med en 50kg tv vil de stå dønn fast tror jeg. :-)
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å forsterke overside eller underside med høyskapdekksider i bjørk? Det er sponplater som er 14mm tykke og laminert i forskjellige farger. Koster 445kr for 195cm H x 60cm D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •