2.1 forsterkermodul?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2.1 forsterkermodul?

Leker med tanken på å bygge et 2.1 sett til PC. Mener å huske at Eltek førte en 2.1 modul fra Hypex en stund, men den tror jeg har utgått fra sortimentet.

Noen som vet om andre alternativer?

Tanken er å bruke Tangband W3-871s til satellittene, og Tangband W6-1139SG til subwooferen.
    Førstnevnte er et av de mest brukte fulltone-elementene i DIY-sammenheng i dag.
    Sistnevnte er et lite subwooferelement som har lav følsomhet, men som til gjengjeld spiller dypt i små kassevolum.

Det burde gi et system som i tillegg til PC-bruk er lite nok til å kunne transporteres i en solid bag, slik at det også kan benyttes på hytteturer etc.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke lange tråden...gjorde du noengang noe ut av dette?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det strandet vel på at jeg ikke fant noen forsterkermodul for dette. Nå har jeg litt for mange andre prosjekter liggende til at dette blir prioritert opp...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg grublet litt på samme tanke...sitter med en Logitech Z-680 (5.1, digert til PC-anlegg å være) hos mine foreldre, og for å være ærlig så er det ganske så grusomt å høre musikk på etter å ha brukt et skikkelig anlegg i noen år. Mulig å bytte frontene med et par fulltoner fra Tangband hadde løftet lyden et hakk. Eventuelt slakte hele anlegget, men tror ikke jeg er fullt så ambisiøs ennå.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare skyte inn at www.danskaudioteknik.dk har denne 2.1 saken på sine sider... Kan kanskje skaffes hos Eltek på bestilling?

Virker veldig greit. Har lekt med tanken på å lage et slikt oppsett med chipamper, men med aktiv deling til sub og hele pakken så lønner det seg fort å bare kjøpe en slik modul.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •