reconing til cv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

reconing til cv

Hei ser etter reconing til cv.. rød oppheng.
    de fleste seriene kan man vell recone med clsc, xl basser ?

noen som vet om steder man kan få kjøpt reconing til å gjøre det selv?
    hifiklubben sier bare at jeg skal kjøpe nytt element.
    ser også etter reconing til cv v-max 15 dvc

takker for hjelp

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    reconing til vmaxen kan du vel nesten glemme, da det ikke lages reconings kit til den. XL bassern kan du spørre Dalens elektronikk på skytta i nittedal om har og til clsc basser må du nok snakke med hifi klubben om, da det de som har eneretten på de i norge (kan jo være du kan kjøpe fra utlandet da) Du kan nok glemme å gjøre det selv hvis du ikke har tenkt til å bruke en del penger for det er noe som må gjøres 110% perfekt for at det skal holde, og du bruker nok ett par kitt før du får det til ordentlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nok sant at jeg kommer til å bruke noen kit på å recone det men høres gøy ut hehe må ha noe å drive med.
    men det må da finnes reconing et sted å få kjøpt

har dalens elektronik en nettside? eller kontakt av noe slag?

snakket med hifi klubben og de sier at jeg må kjøpe et helt nytt element til 1300 kr det synes jeg er rart at man MÅ kjøpe et helt nytt element og ikke har reconing synd.

Andreas du vet ikke om noe bygg selv amps,woofers ell noe sånt få kjøpt ?

har også hørt at mobirek i lillestrøm har solgt 3 v-maxer ell noe selger de cv ? eller begynt med?

dumt at det ikke finnes reconing til v-max har lett lenge, synd at magneten skal stå der med brent coil selv om den kan fortsatt brukes hehe. det som også er litt rart med DVC til v-max er at den virker slappere enn SVC :S kan jeg ha en produksjonsfeil sub? når jeg dytter inn svc så er den stram men med dvc så er den lettere å trykke inn ? hvorfor.

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye importøren for CV bilstereo Titus: http://www.cerwinvega.no

Nå er ikke chassiene til XL og CLSC elementer like, så da passer heller ikke reconings kit'ene om hverandre..

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av titus41
    det som også er litt rart med DVC til v-max er at den virker slappere enn SVC :S kan jeg ha en produksjonsfeil sub? når jeg dytter inn svc så er den stram men med dvc så er den lettere å trykke inn ? hvorfor.
    Du har sikkert spilt hardere med SVC subben og over lengre tid.
    På SVC og DVC elementer så er opphenga dem samme, bare spolen som er forskjellen

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=titus41]Ja det er nok sant at jeg kommer til å bruke noen kit på å recone det men høres gøy ut hehe må ha noe å drive med.
    men det må da finnes reconing et sted å få kjøpt
    QUOTE]

Hei titus41.

Rekoningssett har stort sett kommet til profesjonelle elementer som har en prisklasse på mange tusen kr. Rekoningskit til disse koster som regel mellom 1000 og 1500 kroner.
    Da tror jeg det er bedre for deg å kjøpe nytt element til 1300,-

Tror ikke det er særlig moro å rekone når du må betale for de kitene du ødelegger i starten, selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo sant. men blir liksom bare i veien de magnetene jeg har nå. tenkte å få liv i dem igjen. de solgte jo kit i lange baner før til cv hvorfor har dem slutta med det?
    recone selv første gang. er vell bare å være mer obs på hva du gjør så skal nok det gå bra hhehe.

takker for sia cv_marius selv om den var ganske lett å skjønne aldri tenkt på .no

det med spolen på dvc og svc. dvc er jo slapp i forhold men hvorfor skal da svc være hardere når jeg spillere mer og høyere med dem?da burde jo det logiske ha vært at svc var slappere og ikke omvendt..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •