Nytt subprosjekt - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Newcomer cv-arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Jeg er veldig spent på hvordan du syns den låter. Hvilken forsterkervar det du hadde på den igjen?
    Problemet er at jeg ikke har noen forsterker enda! :wink: Må nesten vente til konfirmasjonen neste helg før jeg har råd til å kjøpe noe! :-P
    Lab 1000/1600 og qsc rmx 1450 er vel de heteste kandidatene! Ganske spent på hvordan det låter selv egentlig! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har den så omdiskuterte Behringer EP 2500, men jeg har også QSC RMX 1450.
    EP2500 overgår lang RMX1450 og prismessig år du mye mere ut av EP2500.
    Begge typene er helt kald i stereo og 4 ohm last, men når disse forsterkerene brokobles blir de skikkelige varme (i 4 ohm). Hvis du da kjører mye kompresjon på lyden kan det bli for mye for forstrkeren

Jeg synes også lydkvalitelllers er tilfredstillende fra begge forsterkerene.

OBS !!! Dersom du ikke har eget rom til forsterkere kan du glemme både QSC RMX
    og Behringer EP serien. Viftene i forsterkerene bråker mye for mye til å ha i stue.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ble du ferdig med sub'en?
    jeg har erfaringer med EQ før, men det var i bil da..

kjørte klasse d earthquake forsterker, oppgitt til 2000w @ 12V, målt til 2100W.

magma er ikke lengre highend til eq, de har fått sykt med nye produkter siden den gang, men magma er et RÅTT element fremdeles :-) de har jo faktisk begynt å selge inne-sub'er med magma.

et tips ville jo vært å se på forsterkerspecs på de inne-sub'ene.
    ville tro hypex moduler, evnt hypex sitt pa modul som du finner på ELTEK AS vil funke knall!

ps. sjekk denne url: Supernova Series

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •