Set senterhøytaler, erfaring m dn elr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Set senterhøytaler, erfaring m dn elr?

Noen som har erfaring m denne høytaleren fra eltek, vurderer å kjøpe dn men er interresert i å høre andres erfaringer med den? Prisen er i allefall riktig for min pengebok..hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er meget fornøyd med min, men har egentlig ikke så mye å referere mot. Til prisen mener jeg den er "gull verdt". Viss du ikke har hatt noe high-end fra før, tror jeg du vil bli fornøyd.

Ikke den enkleste kassen med tanke på "portene", men har du utstyr skal det nok gå bra. Ta deg iallefall god tid med de!

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke si at SET har noe særlig avansert kabinett. Jeg har laget masse slike enkle kasser med kun stikksag , høvel og sandpapir. Det gikk helt greit,men det ble mye etterarbeid. Nå har jeg tilgang på endel annet verktøy ,men det gjør egentlig bare at det går vesentlig raskere å sette samme høytalerne siden platene man skjærer blir vesentlig bedre.

Men høytaleren er ganske god den =)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje de ikke er så avanserte, men "portene" er IKKE lett å få pene med en stikksag. Jeg brukte fres på SET'en, og ble mye bedre enn når jeg brukte stikksag på Isis'ene. Så ta deg iallefall god tid når du fikser "portene"...

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Takker så mye for synspunkter!

Er ikke vant til high end nei..er ganske fersk på dette området. Kjøpte ett kadon surroundhøytaler sett på qxl, syntes det var bar som tusan..hehe! Men man lærer og hører jo fort at det ikke duger i lengden. Har "arva" ett par vifa 1103 som jeg synes er kjempebra, spiller jaffal fletta av kadon..hehe! Skal bare bygge nye kasser så jeg får finnishen opp på dem.

Anelegget mitt nå er bare hummer og kanari, så jeg bygger ut og forbedrer etter som økonomien tillater det. Litt gøy å bygge ting selv så jeg har blitt litt hekta på DIY, artig å bygge samtidig som det låter ganske bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •