Sub.. Forsterker??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Tommy Nilsemn sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sub.. Forsterker??

Ja, Har laget meg en sub med 2 stk VIfa P21WO-39-08 I ei 40 liters kasse. og
    Har en nad forsterker her som jeg kan brokoble, og lurer på om hva som vil bli best, å kjøre dem på separate kanaler eller slenge begge på brokoblinga, så det blir mono.. Da blire 4ohm. Vil det låte bedere en å kjøre separat?

Nilsen...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det du ihvertfall ikke bør gjøre er å brokoble forsterkeren og så parallellkoble elementene inn på denne kanalen.Det greieste er jo og kjøre et element på hver kanal.Du kan jo også seriekoble elementene og så brokoble.Hva som er best avgjør jo uansett DU.

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei kjøp deg ein hypex ds 2.0 du blir garantert fornøyd:wink: koster 3000kr på www.dynabel.no det er 100 watt det høre kansje lite ut men det er ein digital forsterker så det går kun ca 10% til varme og hele 90% til effekt.

Active Tommy Nilsemn sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av melle
    Det du ihvertfall ikke bør gjøre er å brokoble forsterkeren og så parallellkoble elementene inn på denne kanalen.Det greieste er jo og kjøre et element på hver kanal.Du kan jo også seriekoble elementene og så brokoble.Hva som er best avgjør jo uansett DU.
    Ja er sant det. Har ikke prøvd enda, bare lurte på om det ville bli no bedere. Er så jævlig å komme fram bak der så jeg veit ikke om jeg gidder ..
    Det jeg mente når jeg skulle borkoble at jeg satt på de kobber greiene eller hva det no enn er på biwire terminalen. Og så dra kabelen fra forsterkeren til terminalen..

Den Hypex ds 2 har jeg sett litt på, men veit ikke om jeg trenger den, Naden min drar dem godt som bare det den. Men vi for se..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •