Norsk Audioteknikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
  1. #1
    Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Norsk Audioteknikk

    Noen som vet om dem er seriøse? Bestillte varer der og ble forespeilt en leveringstid på et par dager. Nå har det gått 17 dager og fortsatt ingenting. Flere mail er sendt. Svarene som kommer er korte med fulle av skrive feil?
    Ikke særlig proffesjonelt i det hele tatt. :-|

  2. #2
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Å? Jøsh.. Trodde de var skikkelig proffe jeg, de selger jo for pokker Gryphon. Masse bra greier der gitt. Er det ikke no telefonnummer til de da?

  3. #3
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta en telefon du!
    Kontaktinfo og tlf. nr. finner du på http://www.norskaudioteknikk.no/
    Virker jo ikke helt lovende slik du beskriver, men ta en telefon og hør !

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De erfaringene jeg har er hvertfall meget bra! Mulig du har truffet på de i en hektisk periode? Selv om det ikke er noen unnskyldning så klart...men tror ikke det er særlig fler enn 2 ansatte der.

  5. #5
    Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har også hatt god erfaring med NAT, rare greier :S

  6. #6
    Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sikkert en travel periode ja. Får håpe det order seg snart ;-)

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sikkert travelt ja, sendte en mail i juli om noe og har enda ikke fått svar

  8. #8
    Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøv en telefon du, som foreslått tidligere. NAT har som tidligere nevnt ikke mange ansatte, toppen to. De fleste jeg kjenner bruker telefon fremfor mail for å komme i kontakt med NAT. Morten som er daglig leder, er alltid hyggelig å snakke med. Jeg har handlet mange ganger der, og aldri møtt annet enn velvillighet og hjelpsomhet. Det er derimot ikke alltid at underleverandørene holder det de lover, en telefonsamtale vil nok være den beste løsningen for å få svar. Seriøsiteten til NAT er det ingen grunn til å tvile på. Skrivefeilene kan jo utmerket godt skyldes ordblindhet og manglende datakunnskaper (autokorrektur). Kanskje en grunn til at skriftlig korrespondanse ikke prioriteres. NAT har eksistert som en entusiast butikk siden 90 tallet, og det sier litt i en bransje der butikker kommer og går relativt hyppig. Slapp av, det ordner seg nok!

  9. #9
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Session
    Noen som vet om dem er seriøse? Bestillte varer der og ble forespeilt en leveringstid på et par dager. Nå har det gått 17 dager og fortsatt ingenting. Flere mail er sendt. Svarene som kommer er korte med fulle av skrive feil?
    Ikke særlig proffesjonelt i det hele tatt. :-|
    ... de er seriøse ...

    ... korte og fulle av ...

    ... skrivefeil ...

    ... profesjonelt ...


    Sorry! Jeg måtte bare! :lol:

  10. #10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg venter også på ZapPulse.
    Problemet ligger ikke hos NAT, men hos danskene som produserer enhetene.
    De har store problemer etter at en av deres ansatte som nå har forlatt firmaet, ikke har ført regnskap det siste halve året.
    Oppryddingen etter dette har pågått i en god stund nå, og skal være i sluttfasen. I den forbindelsen er det en eller flere revisorer som skal gå gjennom alt av verdier og papirer. ALtså en revisjon.
    Dette har ført til at lvaudio ikke har kunnet sende fra seg en eneste vare de siste månedene, men som jeg har forstått ligger alt pakket og klart på lager, klart for utsendelse til kundene.
    Det betyr at NAT ikke kan sende ut noen varer før de kommer fra Danmark.

  11. #11
    Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Aha... Petter, jeg driver derfor ikke seriøst firma ;-)

  12. #12
    Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lambc
    Jeg venter også på ZapPulse.
    Problemet ligger ikke hos NAT, men hos danskene som produserer enhetene.
    De har store problemer etter at en av deres ansatte som nå har forlatt firmaet, ikke har ført regnskap det siste halve året.
    Oppryddingen etter dette har pågått i en god stund nå, og skal være i sluttfasen. I den forbindelsen er det en eller flere revisorer som skal gå gjennom alt av verdier og papirer. ALtså en revisjon.
    Dette har ført til at lvaudio ikke har kunnet sende fra seg en eneste vare de siste månedene, men som jeg har forstått ligger alt pakket og klart på lager, klart for utsendelse til kundene.
    Det betyr at NAT ikke kan sende ut noen varer før de kommer fra Danmark.
    Men dette burde jo NAT opplyse "session" om. Ikke skrive korte og ufullstendige svar med mye skrivefeil:P

  13. #13
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av martin
    Men dette burde jo NAT opplyse "session" om. Ikke skrive korte og ufullstendige svar med mye skrivefeil:P
    Tja, vet ikke hvilke mail han har fått jeg.
    Men alle samtaler jeg har hatt med Morten har vært meget informative, og beklagende.
    Kjip situasjon for alle parter.
    Jeg skal ringe Morten i morra for å få en oppdatering på ting.
    Lcaudio, bor kanskje vise seg å være så store at de kompanserer den lange ventetiden på en eller annen måte.

  14. #14
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde en meget hyggelig, og litt lengre samtale med NAT i dag. Min mening er at han er meget flink til å forklare hva som skjer, og hvorfor varene ikke har kommet. Han har også i de siste ukene(etter at lcaudio har begynt å svare på mail og telefon)hatt daglig kontakt med de.


    Situasjonen i Danmark skal nå være ordnet opp i, og de har begynt å sende ut varer. Det betyr at vi som har ventet lenge, kan vente å ha varene hjemme hos oss i løpet av neste uke.
    Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :-)

  15. #15
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg for min del handler kun hifi av de som skriver perfekt gramatisk korrekt norsk.

    De er nok seriøse selv om det til daglig er litt over gjennomsnittet hektisk der. Han har i hvertfall ikke til hensikt å svindle noen selv om det kan være frustrerende at ting tar litt tid.

    Ring ham du. 222 000 95 (husker det siden jeg handlet forsterkerbyggesett der rundt 1995 )

  16. #16
    Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott Forklaringen jeg fikk her inne på forumet var kanskje den jeg ventet å få på mail fra NAT. Uansett ser jeg frem til å få varer i posten :razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •