Hva skal verdiene være??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Tommy Nilsemn sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Hva skal verdiene være??

Skal lage meg et lav-pass filter til mine bass/mellomtoner. Skal dele den på 2800HZ. Og jeg veit ikke hva verdiene skal være.. Har lett på internett i timesvis men ikke funnet noe hjelpe prog for dette.. Noen som kunne hjulpet meg med å skaffet det??

Takk på forhånd...

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du spesifiserer ikke steilheten til filteret, så da vil jeg gi deg to heite tips:

En gartis bok om det å bygge høyttalere. Inkl. delefilter teori og tabeller

Og katalogen til eltek som har tabeller for delefilter verdier.

Er i del to, av eltek katalogen du finner tabellene!

Lykke til!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du en kalkulator for delefilter.
    http://ccs.exl.info/calc_cr.html

Husk at dette bare blir en grov kalkulering der mange momenter ikke blir med.

Active Tommy Nilsemn sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk Takk.. Var noe av dette jeg virkelig trengte... Spesielt den boken...

lennyn
    Guest

gartis

Sitat Opprinnelig postet av jozho
    Du spesifiserer ikke steilheten til filteret, så da vil jeg gi deg to heite tips:

En gartis bok om det å bygge høyttalere. Inkl. delefilter teori og tabeller

Og katalogen til eltek som har tabeller for delefilter verdier.

Er i del to, av eltek katalogen du finner tabellene!

Lykke til!

Edit: Bruk vanlig folkeskikk når du skriver lennyn. Samt hold deg til tema.

lennyn
    Guest

okey

gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis, gartis,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •