Sjenk med nedsenkbar lcd tv - need help

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sjenk med nedsenkbar lcd tv - need help

y0 folks

Etter å ha sett litt for mange amerikanske tvserier og filmer så har jeg nå lyst til å prøve meg et på et prosjekt - til tross for mine 10 tommeltotter.
    Men da trenger jeg seriøst med hjelp og tips fra dere

Jeg har en gammel "kommode" eller skjenk eller hva fae* det heter :P som jeg tenkte å ta ut skuffen og bare lime fast enden på skuffen slik at jeg får en hul-kasse. Men hva med motorer etc? Hadde vært fett om det kunne styres via fjernkontroll - Dette skal stå i enden av sengen min som en "senge-ende"

Er litt trøtt og småfull så beskrivelsene blir vel bob bob - men jeg regner med at dere får et bilde i hode om hva det ca går ut på

Jeg har et veggfeste som jeg tenkte å bruke for å feste tv'n til det som da blir en "heis" inne i kommoden. så da må jeg lage no med 3 vegger etc..

Noen som kan komme med litt ideer og utspill ? Hvordan konstruere - og hva skal man bruke av motorer for å få til dette? Må også bli plass til dvd spiller og et par små høytallere- har en Qpvsion 32" lcd som skal brukes.

Mvh
    .rolf.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    snakk med disse http://www.linak.no/ og hør om de har noen motorer som kan passe. Så stikker du på elfa feks og kjøper en ir mottaker. Så får du bare prøve å koble det sammen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •