Styre

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 34

Tråd: Styre

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Styre

For at det skal skje noe i klubben må noen være aktive. For at noen skal være aktive må det skje noe.

Jeg tror vi har en jobb å gjøre når det gjelder å komme over den første kneika. Jeg mener vi trenger et "styre". Det må være noen personer med interesse for å få liv i klubben, interesse for selvbygg og litt men ikke så mye tid til overs. (Eller uten tid til overs men med evne til å prioritere litt tid til dette).

Styret bør ha som oppgave å:
    -Oppdatere nettsiden.
    -Arrangere treff.
    -Arrangere andre aktiviteter.
    -Utvikle klubbkonseptet til noe mer spennende enn bare noen døde tråder på et forum.

Selvom dette er nok et forsøk i rekken for å få liv i klubben igjen har jeg ikke tenkt å gi opp med det første. Jeg foreslår at alle oppfordrer andre til å kikke i denne tråden og svare. Jeg vil også at vi skal tromme sammen til et aldri så lite treff om ikke så lenge. Vi kan godt sette en dato.

Jeg tror det må skje noe for å skape litt interesse.

For å lettere få tak i medlemmene ber jeg om at alle sender en e-post på post@audiobuilders.no

Husk å ta med deres NICK på AVforum.

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg kan godt være med i styre.. drive litt smått me bygging, har for d meste vore sub hittil, men ska til på noken høgtalara no... og eg e litt inne på internett editing og..

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som er medlemmer øh "via" forumet her, er det de som skal sende e-post? Må vi melde oss på den siden i tillegg? Hva er opplegget her?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er de som er medlem via forumet ja. Det med websiden får vi bare ta etter hvert.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette hørtes ut som en kjempe god ide snickers-is

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Det er de som er medlem via forumet ja. Det med websiden får vi bare ta etter hvert.
    Ok. Er tydeligvis bare jeg som ikke skjønner noe her nå, er det kun dem som er interesert i å sitte i "styret" som skal sende mail? Hvis ikke, hva skal vi sende mail for? Skal vi skrive fult navn og brukernavn slik at mailen fungerer som registrering på siden eller hva? :?

Jeg skjønner ikke hva som foregår her nå altså, sorry.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg forstår dette er det ikke bare interesserte til styret som melder sin interesse.
    Oversikt over resurspersoner, og hvilken kunnskap som er tilgjengelig uten for store kostnader. ie en god del dugnad på flere plan.
    Utspringet til Audiobuilders kommer fra dette forum, og enn så lenge synes jeg det er fint om det kan vises hær.
    Skulle man få i gang "noe" er f.eks noen tilgjengelige kit. Kit er slik jeg regner det halvfabrikata alla End, zapp, Bel, 'tubedude' m flere. Kit's må vel være grunnlaget for aktiviteter.
    Hva trenger man da... elektro(nikk), snekkere, autodidakte, audioanmeldere, webbdesignere ....... og andre resurspersoner. Det er tydelig mange som ikke har noen tomler i veien for å kunne bidra med sin del.
    Jeg synes at en slik mail burte inneholde litt om hva du EVENTUELT kunne bidra med. Noen er selvsagt med for morro skyld (egentlig er vel alle det).
    Det er ikke så enkelt å stable noen frivillige på beina for morro skyld. Det viser også oppstarten så langt. Kruttet er allerede oppfunnet, med det er innpakningen og sammensetting av kruttet som gjør det hele festlig for Audiobuilders i sin helhet.

Litt brainstorming ville være av det positive. Noen har sikkert andre syn eller formeninger om hva og hvordan. Kom ut kom fram!

laurdagsaktiv hugheilsing itur heile me blopumpe

PS:
    oversikt over medlemmer i audiobuilders finnes allerede HÆR

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig med Ronny her:

Skriv det dere føler for å fortelle, selvom dette ikke blir offentliggjort i et register kan det være greit å si i fra om man har noe på hjertet, og omtrent hvor mye erfaring man har. Personer med bransjetilknytning som har tilgang på spesielle ressurser er jo spesiellt spennende.

Formålet med mailen er:
    Samle e-postadressene til alle medlemmene.
    Dette fordi at dersom vi planlegger et treff kan vi sende en e-post til hvert enkelt medlem med link til tråden som omhandler treffet. Det er bare et eksempel, men altså, jeg ser for meg at det må til for å spre informasjon effektivt til medlemmene.

Jeg har nemlig observert at det kan gå uker uten at noen besøker kategorien i det heletatt. Det tyder på at det ikke faller naturlig selv for medlemmene å sjekke denne kategorien regelmessig.

Jeg har hittil fått en eneste e-post :shock:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da skjønner jeg (det bare inn med teskje her i gården).

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg selvsagt også fikse.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra!

Uansett, sende en mail i forigårs jeg (6 eller 7mai), antar dere fikk den(?).

Jeg sendt med det samme (fra ABNsiden) forespørsel om meldlemskap på siden, har ikke fått noen bekreftelse/passord enda. :roll:

Har det ikke fungert eller? Har jeg gjort noen feil kanskje? (Gjorde som det stod forklart på siden)

Edit: Tror mailen og det andre greiene ble sendt så ca. midt på natta mellom 6-7mai...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått fler e-poster, inklusive den fra deg. Jeg har ikke lagt inn noen som brukere på siden ennå da jeg ikke er sikker på hvor og hvordan.

Zorax er eksperten på det

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har sende mail, menne kor en kunne logge seg inn?(når innlogginga blir ordna also) glømte forøvrig og nevne på mail at eg går elekronikk. har tilgant til MASSE utstyr som eg faktisk ikkje e heilt siker på ka eg ska bruke sjøl engang.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er av interesse kan jeg alltids legge til rette for en mailingliste på en av mail-serverne mine, slik at medlemmer kan melde seg på og av selv. Det kreves litt administrasjon av en person som godkjenner nye medlemmer, men ellers er det rimelig vedlikeholdsfritt.

For de som lurer: en mailingliste fungerer på den måten at når du sender en mail til adressen (f eks AudioBuildersNorway@ett-eller-annet-domene) vil alle påmeldte motta denne mailen. Å melde seg inn og ut av listen kan f eks gjøres ved å sende nøkkelordet "subscribe" eller "NOsubscribe" til samme adresse.

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    null dom ide. ganske genialt faktisk.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært kjekkt Jane. Er det noe problem å legge denne på samme fysiske webområde som ABN?

Tidligere Admin mag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før samarbeidet bryter helt sammen her, så er det ingenting i veien for at vi tilbyr de tjenestene dere savner gjennom AVforum. Som Lygren påpeker vil vi ha et artikkelsystem klart hvert øyeblikk[1]. Hvis det er ønskelig kan vi også sette opp en mailingliste, evt gjøre det enklere å sende e-post til hele gruppen. Det finnes utvidelser til forumet for dette, og disse kan vi installere.

[1] I løpet av denne uken faktisk. Systemet er allerede testet ferdig i testforumet vårt :-)

Newcomer kelley sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bidrag til klubben

er fagutlært møbelsnekker og har sansen for høytalerbygging, og interessert å bidra. vdr internett og data kyndighet er jeg en nybegynner så der kan jeg foreløpig ikke bidra med noe.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det har oppstått litt storm i vannglass her. Og så lenge avforum kan tilby funksjonaliteten som trengs, så er det ingen grunn til å finne opp kruttet på nytt. Når det gjelder hva som tilsynelatende ligger på Audio-builders' hjemmeside, så er den siden ikke oppdatert siden tidenes morgen. Den var et utkast til hvordan en slik side kan se ut, og ingenting er aktivt så langt.

Tror nok AVforum må innse at Audio Builders Norway er kommet for å bli...
    ...på AVforum.

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0