Diy SVS killer! d ække mulig?? Klarte du det? Fortell... !!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    denne tråden blir nok flyttet til generelt dritsnakk relativt fort. den har overhodet ingenting her og gjøre. makan til tullball.
    er det forresten noen som har vært inne på hjemmesiden til flageborg og sett at han er forhandler av SVS? med andre ord bryter han med de fleste av forumets retningslinjer når det gjelder å reklamere for produkter utenom bannerannonsering. Saken blir tatt opp med lygren asap.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ronny D
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Utgangspunktet bør vel være likt, om det skal være en "duell", så da er det egentlig ingen som har en "gyldig" SVS her på forumet, da ingen har postet en med et VG ved siden av.. :roll:
    men for all del, om noen har bygget en sub som kan klassifiseres som en "SVS-killer", hadde det vært veldig morsomt å se.

Her følger rangeringen over Thread Destroyers, i notorisk rekkefølge:
    (PS - det blir registrert KUN 1 stemme fra hver bruker)
    polkalizer
    Whoppass Cheese
    Soundfre@k
    Ronny D
    Flageborg
    Burre
    (ikke at http://wisoftware.host.sk/images/msn6/emoticons/51.jpg vises heller: You are not authorized to view this page)

Duell mot hva da svs? det er vel ikke EN DIY hififreak som med god samvittighet lager bassrefleks?

Selvsagt MYE enklere å kalle meg en tread distroyer i stedet for å komme med ett svar.
    Desom man så enkelt bare kan gå inn i ett tidligere innlegg og endre det på samme vis som flagrebrassen har gjort er det seriøst da ?

Jeg stillte noen spørsmål, som tydelig var litt for vanskelig å svare på.
    Og joda takker også for ett elendig bidrag fra moderator, han passer vel etter definisjonen inn i listen han også.
    Hva er det egentlig du snakker om å gå inn i et tidligere innlegg og endre det? jeg har ikke endret noen innlegg.. Har du misforstått meg litt? jeg svarte igrunn ikke på ditt innlegg, det var mer en poengtering av at det stilles krav til å poste om en evt. "killer", men ikke til posting av SVS, jeg synes virker litt urettferdig. At du ikke ser bildet(og animasjonen i Flageborgs signatur), kommer nok av browseren din/reklameblokkering, ser begge deler fint her. Til opplysning er det et bilde av en smiley med "hevet øyebryn", du finner den i msn messenger som "sarcastic smiley". Hadde du sett den, hadde du sikkert forstått at det bryr meg fint lite hva Flageborg putter i den (etter min mening, ganske latterlige) listen sin.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var ikke lurt dere. Nå kommer dere på den skumle Thread Destroyer lista.

Jeg kunne gitt en demo på hva jeg mener er bedre SVS. Men med den oppførselsen jeg ser her av en viss person, så kan jeg garantere at det er uaktuelt.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor havner så mange tråder nå for tiden ad absurdum?
    Skjerp dere!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den lista må jeg også stå på!

Jeg må si at en kasse på 100+ liter som bare lager boombass ikke er spesiellt interessant å bygge (selvom det er meget lett). Mitt neste bassprosjekt blir trolig med 4 stk 11" i lukket kasse. Målsetningen må da være å gjengi lyder så naurlig som mulig? Ser man det fra den vinklingen så er jo selv et par BEL SVS-knusere til tusen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    denne tråden blir nok flyttet til generelt dritsnakk relativt fort. den har overhodet ingenting her og gjøre. makan til tullball.
    er det forresten noen som har vært inne på hjemmesiden til flageborg og sett at han er forhandler av SVS? med andre ord bryter han med de fleste av forumets retningslinjer når det gjelder å reklamere for produkter utenom bannerannonsering. Saken blir tatt opp med lygren asap.
    jfinneru,

hvis Flageborg er forhandler av SVS, så er du negerkonge i Burkina Faso
    Gi tråden litt tid nå, det er seriøse selvbyggere her!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    les på hjemmesiden til flageborg selv. uansett, denne tråden er lagt med en ting som utgangspunkt, nemlig å dra diy folkene lengst mulig ned i søla. hvis du ikke ser det så vel vel. uansett så står det det står på sia hans. da er det et klart brudd på reglene for forumet. bare lygren eller noen andre som har rettighetene i orden kommer på her, så får vi slettet tråden og evt litt til.
    dette er fra siden hans:

(Edit: bilde fjernet - mag)
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje ikke veldig intelligent å stemple moderatorene som trådødeleggere heller.....
    når det dukker opp sånne tråder som dette, så må vi ta affære.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dag johnsen
    Tror Flageborg har et ærlig ønske om å høre noen skikkelige DIY subber, han reiser langt for en demo.
    Det han liker minst er pratere som ikke har noe å by på bortsett fra prat.
    Så det er fint hvis man kommer med mindre prat og mere resultater, oppskriften er enkel, så det er bare å sette igang hvis man har noe som funker hjemme. SVS oppfordrer forresten mange til å bygge DIY subber, har sett noen har lagt ut linker med ting de anbefaler folk i den sammenheng.
    Her oppsummers "kjernen" i grunnlaget for denne tråden.

Viktig! Jeg er IKKE på noen måte forhandler for produkter fra SVS - PUNKTUM.

Jeg kan ta med MIN SUB og demonstrere i DIN hjemmekino. HVIS DU deretter ønsker å kjøpe en SVS....er det bare å slenge seg på "felleskjøpet" som foregår i en annen tråd, men JEG har ingen ting med den samkjøringen å gjøre.

Hånden på hjertet og 10 fingre i nesa - Jeg har INGEN "paranoide tråkke på DIY tanker" overhodet, MEN det plager meg at det skal være så MYE DIY-teori og LITE praktiske eksempler.

Tidligere Admin mag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden sklir ut til bare tull og skittkasting.

Flageborg, hvis du vil ha en skikkelig tråd rundt dette, så finnes det bedre måter å gjøre det på.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •