Noe å samle på? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    C19

Newcomer Smooopz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå etter laang tid :roll: fått testet Condensatorene C19 og C20 begge to holder på strømmen og eg vil derfor anta at dei virka, Prøvde og koble meg forbi den condensatoren med størst fysisk størrelse (C19?) og da gikk ikkje sikringa men elemtet sto fortsatt og dirret ut i luften :?. en annen ting...bakpå er der 3 transistorer med kjøleplater på, men det er bare 2 av dem som blir varme...kan det ha nåke å sei??kan det vere et problem med spennings styringen? :?:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å heisann, her var det plutselig noen kjente høyttalere! Vi har et slikt komplett sett hjemme, med original radiotuner også. Tror det må være en noe eldre modell enn det der, men kjenner igjen den litt spesielle diskanten, og den åttekantete bassmellomtonen. Settet hjemme er også en aktiv løsning.

Lydmessig så har de en veldig varm, nesten mørk klang, med veldig dyp og litt svulstig bass, og en ganske spiss diskant. Jeg skal se om jeg får ordnet noen bilder neste gang jeg er hjemme

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kult men ej he desverre bare eine høgttaleren, er radiodelen integrert i høyt?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, radiodelen var adskilt fra høyttalerene. Det er en forholdsvis stor sak som faktisk tar seg ganske godt ut i en veggseksjon i litt mørkt tre. Hvis jeg husker riktig, så fungerer denne som en generell forforsterker også, med innganger for flere kilder, f.eks. fra en platespiller og slikt.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som kan tipse meg om ka som kan vere gale?trenger litt hjelp til det, er det mulig å få kjøpt tilsvarende elementer?eller skulle en kanskje ha brukt ampen til BEL senter kanskje?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •