Minitest av Dynabel Phobos (ikke bilder og kasse)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Minitest av Dynabel Phobos (ikke bilder og kasse)

Ja no har den kommen, så jeg kan si kort hvordan den er, har ikke bygd kassa enda så jeg bruker en gammel en men kan si kort hvordan elementet er og hvordan Forsterkern er.

Element: Dette er det hårdeste elementet jeg noen sinne har kjent på. den er spent som en bue det er helt sykt. og for 500kr så blir det jo enda værre. jeg hadde en 'MGR F-serien' 12 tommer på gammel kassa, koble til forsterker men den begynnte å skurre på skikkelig lydtrykk (trur den slo ned i magneten). Men når Dynabel elementet ble kobla til ble jeg så svartns paff, på de mest sinnsyke scenene så satte elementet rommet i bevegelse, å den hadde ikke despor til problemer.

Forsterker:den forsterkern har kondensatorer på lik høyde med trafoen, jeg bare tenkte å teste litt når mgr var koblet til, står at den klarer 300watt rms, men neida den gidde opp(trur enda den slo ned i magneten), forsterkern var for stor.

Kassa:56 liter, rektangel aktig med dempematrial og overdimensjoner bassrør med dempematrial inni.
    MINI Konklusjon: Du får stortsett ikke bedre til prisen, men pågrunn av litt dårlig kasse ble ikke bass bombepresis, men jeg overlever.

Edit:Skriveleif og jeg fant ut kondensatorne, 2x Jun Fu 6800 microfarad 80 volt. måtte bare skrive det :roll:

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2x6800uF er ikke rare kondensatorbanken i en subforsterker. Første oppgraderingsvalg ville nok være å hekte på et par kondensatorer ekstra

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første oppgraderingsvalg ville nok være å hekte på et par kondensatorer ekstra
    OIDA! nei skal spørre elektro lærern på mandag om det der :shock:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •