Masse forskjellige delefilterkomponenter selges!
Viser resultater 1 til 1 av 1

Masse forskjellige delefilterkomponenter selges!

Hei alle DIY'ere!

Jeg har mye brukte og ubrukte delefilterkomponenter som jeg skal selge. Jeg har både elektrolyttkondensatorer og polypropylenkondensatorer i tillegg til motstander og noen spoler.

Jeg har kategorisert alle polyprop kondensatorer og de beløper seg til totalt 119 stykk. Det er langt flere elektrolytter, men disse er ikke kategorisert. Av disse er det en hel pose med ca 50 stykk 47Uf. I tillegg veldig mange andre i ulik størrelse.

Jeg legger mest vekt på polypropylen kondisene som har en langt høyere verdi. Alle polypropylen er enten Solen eller Jantzen Audio og har effektkapasitet på 400 Volt eller høyere. Alle over 27uF er Jantzen og er ubrukte. Jeg vedlegger en liste over alle polypropylen kondiser med pris på tilsvarende ny ifra Dynabel. Dette er for å gi en pekepinn på utsalgsverdi på disse.

Av spoler er det primært 4 stykk 2,7 mH med P -kjerne og noen enkeltvise 1,6 mH og 4,7 mH.

Motstander er primært trådviklet. Vi snakker ca 200 stykk i ulike størrelser.

Alt selges fortrinnsvis samlet. Det er vanskelig å prissette dette men basert på verdien av polypropylenkondisene som nye prises til ca 6400 kroner så har dere ihvertfall en pekepinn.

Kontakt meg på PM for mer info.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		delefilter kondiser I.jpg
Visninger:	35
Størrelse:	1.31 MB
ID:		123542   Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		delefilter kondiser II.jpg
Visninger:	34
Størrelse:	1,022.2 KB
ID:		123543  
    Vedlagte filer Vedlagte filer

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste melding: 01-06-2007, 20:20
  2. Hjelp! Delefilterkomponenter i CV! S-2 svidd
    By Konrad in forum Høyttalere
    Svar: 22
    Siste melding: 01-22-2006, 19:58
  3. Mye å tjene på å bytte delefilterkomponenter?
    By John P. in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 25
    Siste melding: 04-13-2005, 11:45
  4. har en ny forsterker masse å sei?
    By kjellhb in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 6
    Siste melding: 11-14-2004, 15:36

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine