Bygging av "Big Miles" - Ferdig! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  10
Like Like:  62
Side 6 av 11 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 213
    Newcomer regnep sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Diskant kassen minner litt om Domo fra Japan

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-domoart-jpg

2. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha. Hvis du har jobbet så lenge på Big Miles at du begynner å se Domo og Svampebob og sånn, da er det på tide at du tar kvelden!
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

4. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan Vis post
    Berre lekkert
    Jau jau, altså.

Sitat Opprinnelig postet av regnep Vis post
    Diskant kassen minner litt om Domo fra Japan
    Hehe, ukjente greier for meg dette her. Men jeg ser jo en viss likhet, da....

Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Hahaha. Hvis du har jobbet så lenge på Big Miles at du begynner å se Domo og Svampebob og sånn, da er det på tide at du tar kvelden!
    Har heldigvis sluppet dette foreløpig. Det var verre da jeg holdt på med kinoen og måtte jobbe knallharde økter for å bli ferdig før Watt stod på døra. Da hendte det at ikkefungerende verktøy fikk særdeles hard medfart. Spesielt den grønne svenskejæ€#%"en. Mulig at noen her enda husker den episoden...
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir rått!

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "På grunn av størrelsen (mindre enn originalkassene) er det valgt 25mm MDF over alt bortsett fra frontplatene. Disse er i 30mm på alle kabinetter. Det er ikke beregnet ytterligere indre avstiving"
    Du bør vel ha indre avstivning av kassene? 25mm er jo litt, men flex i kassene er typisk noe du ikke vil ha...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TEK Vis post
    "På grunn av størrelsen (mindre enn originalkassene) er det valgt 25mm MDF over alt bortsett fra frontplatene. Disse er i 30mm på alle kabinetter. Det er ikke beregnet ytterligere indre avstiving"
    Du bør vel ha indre avstivning av kassene? 25mm er jo litt, men flex i kassene er typisk noe du ikke vil ha...
    Nei, mye flex i kassene er jo ikke bra. Da risikerer man at sidene i kassene gir like mye lyd som elementet...
    Hvis man ser på originalkassene er det kun en avstivingsplate, den i midten av kassene, mellom basselementene. Den er satt der fordi kassen er svakest der. Jeg ser at andre i tillegg har satt på smale kantavstivere på sideveggene i disse, som går fra frontplate til bakplate.

Mine kasser er nok like stive, eller stivere enn originalkassene. De er bare ca halvparten så store, og har en solid tilleggsforsterkning i form av hylleporten (som i tillegg er innfelt i sideveggene). I utgangspunktet, som du også refererer til, hadde jeg ikke tenkt å bruke ytterligere avstivning.

Ettersom det ble endel smale kapplister fra byggingen, tenkte jeg likevel at å lage et lite kryss av disse (som ekstra innvendig avstivning), ikke kunne skade. Du har nok ikke sett på de siste bildene at disse kryssene har blitt montert. Kryssene ble satt sammen og låst til hverandre i krysspor, og saget ca en halv millimeter for lange, slik at kassen settes i lett spenn. Det ble litt forskjell på knakkelyden på en kasse med kryss, og en uten. Jeg tror muligens det var en fordel å sette inn disse, uten at jeg kan bekrefte det. Kassen ble også ca 2 liter mindre med disse montert, så det går vel ut over noe også...

Nå er kassene så stive at jeg vanskelig kan tenke meg at de vil flexe noe særlig. Selvfølgelig kan alltid ting forbedres, for eks med sandwitch-lag av forskjellige trematerialer, spesiallim og metaller, men jeg tror ikke det er veien å gå for denne høyttaleren. Vil egentlig ha konstruksjonen nærmest Tangen's original, bare med separate kasser og hylleport i stedenfor.
    Sist endret av Hunsbedt; 12-08-2014 kl 00:57
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF Vis post
    Jeg kan ta en test i helgen å koble opp Hypex forsterkerne på mine høyttalere.
    Har du fått testet noe, BEF?

Vi lurer litt på om vi skal teste denne for diskant og mellomtoner i tilfelle: Crown XTi 1002 forsterker med DSP, 2 x 500W i 4ohm

Har hørt at denne forsterkeren (eller forrige modell) har blitt brukt på "MiniMiles" med godt resultat. Hadde passet mye bedre i racket enn plateforsterkere, men passer den ikke for oss så går vi gjerne for Hypexen...

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post

Vi lurer litt på om vi skal teste denne for diskant og mellomtoner i tilfelle: Crown XTi 1002 forsterker med DSP, 2 x 500W i 4ohm

Har hørt at denne forsterkeren (eller forrige modell) har blitt brukt på "MiniMiles" med godt resultat. Hadde passet mye bedre i racket enn plateforsterkere, men passer den ikke for oss så går vi gjerne for Hypexen...
    Rått!!!

Intermediate thohaug sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post

Jeg har testet denne crownen og ville ikke brukt denne til noe annet enn bass. Den får også endel problemer med intermodulasjonsforvrengning når impedanser dipper under 4 ohm. Ellers fungerer de helt greit. Hypex forsterkere er bedre i mine ører ihvertfall.
    Akustikk, [SIZE=4]Akustikk, [SIZE=6]Akustikk!
    [SIZE=2]
    Min tråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post2045901

12. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill, Thohaug! Vi har vel etterhvert også fått litt tilbakemeldinger fra andre steder, som også sier at XTi er uegnet. Har snakket litt med folka på Lydrommet. De har foreslått denne: CRO-DCi8|600N Crown installasjonsforst. m. BluLink, 8 x 600W i 4ohm/70/100V
    Vi har fått et godt tilbud, men den er jo fremdeles dyr. Fordelen er at den har 8 x 600W. Da har jeg også to kanaler i reserve til senere bruk, for eks til to av kanalene i et Atmos-oppset.
    Det finnes også en lik i samme serie med 8 x 300W. Jeg vet ikke om dette er nok til diskantene og mellomtonene, men den er en god del billigere.
    Er det noen som har erfaring med denne forsterkerserien?

Crown DCi8|600N forsterker m. BluLink 8 X 600W, 4, 8ohm/100V

En ulempe med Hypex-plateforsterkere er at de ikke lar seg montere i rack. Det er litt viktig for meg. Forsterkerne skal settes opp i teknisk rom, og derfor hadde det vært veldig mye enklere å ha alt i samme rack.
    Noen andre forslag?

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du ser på PA forsterkere, er jo QSC voldtsomt utbredt. Har du sett om de har noen interessante modeller? Du har jo indirekte erfaring med kinovariantene av dem...
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Siden du ser på PA forsterkere, er jo QSC voldtsomt utbredt. Har du sett om de har noen interessante modeller? Du har jo indirekte erfaring med kinovariantene av dem...
    Absolutt! Men jeg vet ikke om QSC finnes med innbygd DSP. Alternativet er jo MiniDSP...
    Skal sjekke dette! Takk for tips!

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    QSC har (minst) to serier med DSP: CXD og PLD. QSC - PLD and CXD Processing Amplifiers with DSP. CXD er for installasjon (med grønne Phønix-connectorer), mens PLD er for touring/mobilt bruk (med XLR og Speakon).

F.eks. kan kanskje 2 stk QSC PLD4.3 (som kan gi 2stk 4x625W konternuerlig) være en løsning?

Mine PA-kilder sier at i touring/utleie har det vært mer plunder med Crown enn med QSC, og derfor er det mange som benytter QSC. Kvinesdal kino har også bare QSC amper. Crown har også en høyere prisprofil enn hva f.eks. QSC har. Jeg har ingen snøring på om Crown er bedre enn QSC, men jeg har brukt klart mest QSC på lydjobber.

DSP-messig har QSC serien, gain, delay, high og lowpass + 5 bånds parametrisk EQ. Det burde vel være det man trenger?

Er det noen som har erfaring med bruk av QSC i en hjemmekinosetting? En ting jeg ikke finner data på er viftestøy.

17. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspill, Svein! Synd at det er så lite folk på her nå, skulle gjerne ha hatt litt flere innspill på forsterkervalg.
    Jeg vil altså helst gå for rackmonterte forsterkere. Litt mer plundrete med Hypexforsterkerne, siden de jeg har kikket på er plateforsterkere og ikke egner seg så godt til montering i rack. Litt mer tungvindt med DSPen er det også når man må laste inn nye settinger hver gang noe skal forandres, slik jeg har forstått det.

QSC er absolutt ett alternativ. Har sett på både CXD og PLD serien, der sistnevnte nok er mest aktuell siden disse er lettere å kople opp. Som Midas ovenfor nevner, så er DSPen til PLD serien muligens omfattende nok, slik at man har det som trenges. Hadde vært fint med innspill på dette, siden DSP ikke er mitt sterke kort.

Støy spiller ingen rolle for meg fordi forsterkerne skal monteres i teknisk rom i eget rack.

Prisene til QSC ligger også nærmere et greiere nivå, selv om disse også er på et høyt prisnivå.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Crown DCI er såvidt jeg vet etterfølger etter CTS og videre mener jeg CTS og iTech var bortimot identiske foruten mangel på innebygd DSP, mao DCI er sannsynligvis tilsvarende de nye iTech forsterkerne som har mye bedre DSP enn de gamle. Dersom de gamle DSPene er gode nok kan en 8 kanals CTS med DSP kanskje være noe å vurdere? Men er 8 kanaler nok, må du ikke ha minimum 9?

På andre siden gjør du det kanskje enklere og mer fleksibelt ved å kjøpe forsterker uten innebygd DSP og heller bruke ekstern DSP?

Jeg har tidligere brukt QSC DCA (samme som dere har i kinoen om jeg ikke husker feil) uten DSP og de synes jeg var ganske bra, fåes til grei pris brukt dersom en kommer over. Og i huset her fikk jeg en Altair 8 kanals inn idag, den har jeg troa på og fåes også billig brukt. Ellers er jo også LAB gruppen kjempebra men veldig dyre dersom du skal ha med DSP. "Kinaklonene" av LAB fåes billig nye, dog kun uten DSP.

De nyere QSC med DSP har jeg ikke vært borti men er sikker noenlunde i samme gate som Crown DCI.

20. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick Vis post
    Crown DCI er såvidt jeg vet etterfølger etter CTS og videre mener jeg CTS og iTech var bortimot identiske foruten mangel på innebygd DSP, mao DCI er sannsynligvis tilsvarende de nye iTech forsterkerne som har mye bedre DSP enn de gamle. Dersom de gamle DSPene er gode nok kan en 8 kanals CTS med DSP kanskje være noe å vurdere? Men er 8 kanaler nok, må du ikke ha minimum 9?
    Takker for masse nyttig info her, Baldrick! Skal sjekke 8 kanals CTS! Egentlig trenger jeg 6 kanaler. Bassene vil bli driftet av Crown Itech 6000 (2 x 15" på hver kanal, 3 kanaler). Litt overkill kanskje, men jeg har kjøpt dem brukt til en grei pris.
    Hvis jeg kjøper en 8 kanals, så har jeg to kanaler i reserve til for eks surround, eller Atmos.

På andre siden gjør du det kanskje enklere og mer fleksibelt ved å kjøpe forsterker uten innebygd DSP og heller bruke ekstern DSP?
    Joda, tanken streifer meg hver gang jeg ser prisene på disse proff-DSP-forsterkerne. Jeg har tenkt på Mini DSP 4x10HD, men det finnes vel andre alternativer til dette også...

Jeg har tidligere brukt QSC DCA (samme som dere har i kinoen om jeg ikke husker feil) uten DSP og de synes jeg var ganske bra, fåes til grei pris brukt dersom en kommer over. Og i huset her fikk jeg en Altair 8 kanals inn idag, den har jeg troa på og fåes også billig brukt. Ellers er jo også LAB gruppen kjempebra men veldig dyre dersom du skal ha med DSP. "Kinaklonene" av LAB fåes billig nye, dog kun uten DSP.
    Nyttige tips, skal sjekke disse også.

De nyere QSC med DSP har jeg ikke vært borti men er sikker noenlunde i samme gate som Crown DCI.

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg skulle installert et slikt oppsett som du nå skal ha, så er jeg også ikke så sikker på om jeg hadde satset på forsterkere med DSP. Eller sagt på en annen måte, jeg lurer på om det i sum blir en dyrere løsning enn å ha en dedikert prosessor.

En annen ulempe med å ha DSP i hver amp, er jo at du må sette innstillingene "over alt". Du må inn på hver amp, på hver kanal for å gjøre justeringer.

Jeg er rimelig sikker på at en miniDSP 4x10 HD rack vil fungre ypperlig og den har et godt grensenitt for å styre enheten. Den har balansert som jeg tror er en meget god ting. Til en hyggeligere pris. Og da står du langt friere på forsterkersiden.

..men når jeg sjekker litt, så ser jeg at det ikke er vanlig med pro forsterkere med mer enn 2 kanaler UTEN dsp. Ikke lett valg, nei

23. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Intermediate thohaug sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Crown CTS og DCI er relativt langt fra itech, ettersom det ikke engang er samme type konstruksjonsklasse på forsterkere. DCI er klasse D, men Itech er klasse I. Det kan fortsatt godt hende at den er like god som itech, men det ser ikke slik ut på spesifikasjonene. Men jeg har ikke hørt dem så skal ikke dømme. Er meget glad i Crown.
    DSP'en i de nye itechene er også veldig god og har bl.a mulighet for FIR filtre og lignende. Den gamle itechen har ikke FIR, men er fortsatt meget nøyaktig og får gjort alt det man trenger. Hvor mye bedre mener du den nye dsp'en er i forhold til den gamle baldrick? På hvilke områder? Har ikke fått testet en direkte sammenligning selv.

Som Baldrick sier her kan det være verdt å vurdere amper uten dsp innebygget og heller kjøpe en ekstern DSP. Om det skulle være tilfellet ville jeg sett på f.eks Hypex DLCP.
    Akustikk, [SIZE=4]Akustikk, [SIZE=6]Akustikk!
    [SIZE=2]
    Min tråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post2045901

25. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke akkurat lett å bestemme seg for forsterkere, nei. Skal man gå for billigforsterkere og ekstern DSP, eller dyrere forsterkere med innbygd DSP...
    Vi er jo to her i Kvinesdal som holder på med samme BigMiles prosjektet, og da har vi muligheter til å presse ned prisene litt. Må innrømme at det er Crown Itech HD serien som står øverst på ønskelista. Ellers er det Crown DCI-serien som frister. Vi har fått ett tilbud på disse fra Lydrommet og skal se om det er noe mer å hente her. Blir dette for dyrt blir det å bestille forsterkere uten DSP, og så foreløpig bruke MiniDSP.

Kikket litt på Hypex DLCP i går, og var igjennom en del blogger som omtaler dette. Virker som dette er selvbygging i stor grad, med krav til stor kompetanse ved innstilling og igangkjøring. Foreløpig er dette derfor helt uaktuelt. Da måtte jeg ha hatt noen lokalt som kunne ha vært med å få dette opp å gå. QSC har jeg også vurdert, og QSC PLD4.3 kan være et godt valg. Ser disse ligger på 1400-1500 USD, men man må ha to stk. Labgruppen blir for dyre, og kinakloner av disse tar jeg ikke sjansen på, selv om man kan ha flaks og få gode produkter...

Det dukket opp ett nytt tilbud i går på forsterkere fra . Har dere hørt om Dynacord? Skal være bra saker, bygget i Tyskland.Vi har fått tilbud på DSA-8805. Dette er 8 x 500W/4Ohm forsterker, vet ikke hvor bra den er, men regner nok med at den ikke når opp til Crown DCI. Ligger på nettet for 2600-3000 Euro, vi kan få den for Dkr 10.000 pr stk. Finnes også en på 4x500W, denne vil koste oss Dkr 7500,-. Synes ikke dette var så galt. Men dette er en forsterker uten DSP, og MiniDSP må påregnes her. Da er man nok over 20.000 i totalpris.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt på FB i natt, så fikk jeg alle elementene hjem i går. Så jula kom litt på forskudd. Har ikke fått sjekket alt enda, men det ser bra ut. Tror dette kommer rett fra fabrikken, limet på kantopphenget på bassene var enda seigt, men skal kanskje være slik. Speakon-kontaktene og pluggene har jeg hatt en stund, og unbrakoskruer (6mm til alt utenom diskanter, disse har 5mm) i rustfritt stål (var det eneste de hadde) og islagsmuttere er også på plass. Hadde egentlig bestilt sorte unbrakoskruer fra Delespesialisten, men dette har tatt veldig lang tid. Fikk i går bekreftelse på at bare deler av bestillingen er sendt, så derfor har jeg kjøpt inn alt av skruer også fra Biltema. Merkelig at man nesten må ha firma selv for å kunne bestille noen hundre skruer til en grei pris her på berget. Originale rampamuttere fra Tyskland har jeg gitt opp, fikk aldri noe svar fra dem. Prisene på dette her hjemme er altfor høye, og kopier ble aldri vurdert en gang.

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8204-jpg

Heftig magnet på mellomtoneelementet, Beyma 10MI100. Dette elementet (6,5kg) er faktisk en halv kilo tyngre enn bassene(6kg)!

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8206-jpg

Diskantene er større enn jeg ventet, og solid bygde. Ser ut som hornet er presset metall.

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8207-jpg

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8208-jpg

Vi måtte dobbelsjekke at bassene var av rett type, magnetene er så utrolig små! Nesten rart at disse kan lage slikt lydtrykk! Vil tro at årsaken er at neodymium som magnetmateriale er en del mer effektivt, derav mindre størrelse.

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8209-jpg

Speakonplugger til høyre og kontaktene til venstre.

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8210-jpg

Rustfrie Biltemaskruer. Var det eneste de hadde nok av. Kanskje ikke verdens beste, men for sikkerhetsskyld sjekket jeg hva disse er stemplet med. A2-70 betyr at de tåler tiltrekking med 9,5Nm på 6mm og 5,4Nm på 5mm skrue. Kan muligens ikke dra til alt jeg orker, så jeg skal ta en test på dette før de brukes...
    For de spesielt interesserte: Stainless Steel BASIC Information
    Ett spørsmål: Er det lurt å bruke litt fett på skruene, ser dette blir anbefalt flere steder når det gjelder rustfrie skruer?

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8211-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8204-jpg   Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8206-jpg   Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8207-jpg   Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8208-jpg   Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8209-jpg  

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8210-jpg   Bygging av "Big Miles" - Ferdig!-img_8211-jpg  

Side 6 av 11 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. MorJohan's "Prosjekt Hjemmekino" nærmer seg ferdig....
    By MorJohan in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 379
    Siste melding: 12-24-2014, 00:44
  2. Bygging av, Tangen AVdesign inConcert Miles.
    By BEF in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 364
    Siste melding: 05-15-2014, 13:44
  3. En laaaaang Tangen Miles byggetråd. "Bygging er i gang"
    By crimar in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 122
    Siste melding: 03-04-2014, 11:08
  4. Bygging og matching: InConcert Miles
    By zaibz in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 69
    Siste melding: 12-30-2011, 20:54
  5. Frankeeys hjemmekino. "Bygging pågår"