Kasse til Delefilter.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Kenneth311 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kasse til Delefilter.

Har endelig fått loddet et nytt delefilter til høyttalerne mine! Også hadde jeg tenkt til å plassere det i en boks på baksiden av høyttalerne. Det som er et lite problem er at jeg ikke finner ferdig kasse. Har sett at de har pleksiglass på Ljudia til en forholdsvis grei pris, men hadde egentlig planer om å kjøpe noe ferdig. Synes forsåvidt dette blir en litt dyr kasse likevel. Burde ha noe på maks LBD 14x10x6 cm og og minimum 13x8,5x5,5 cm. Noen som vet om hvor/hvordan jeg kan få til dette? Er det ikke noen bilstereo entusiaster her som kan gi meg noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... det der tok meg nærmere 10år for å finne

Prøv ikea og ebay. Jeg endte opp med denne fra ikea: FÖRHÖJA Veggskap - bjørk, 30x30 cm - IKEA

Innvendig laget jeg en U av noe kryssfinnerkapp, der toppene av U'n går opp i toppplaten. Boksen inneholder 2 filtere (et 2 veis, og et 2 1/2 veis). Tar nå ca 2 min å bytte delefilter Høyttaleren er en gulvstående sak av denne: SpeakerBuilding.com - The Proteus - To D' Appolito or not to D' Appolito, that is the question, Page 1

MVH

Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth311
    Har endelig fått loddet et nytt delefilter til høyttalerne mine! Også hadde jeg tenkt til å plassere det i en boks på baksiden av høyttalerne. Det som er et lite problem er at jeg ikke finner ferdig kasse. Har sett at de har pleksiglass på Ljudia til en forholdsvis grei pris, men hadde egentlig planer om å kjøpe noe ferdig. Synes forsåvidt dette blir en litt dyr kasse likevel. Burde ha noe på maks LBD 14x10x6 cm og og minimum 13x8,5x5,5 cm. Noen som vet om hvor/hvordan jeg kan få til dette? Er det ikke noen bilstereo entusiaster her som kan gi meg noen tips?
    Her er utvalget stort, Digi-Key:
    Boxes | Boxes, Enclosures, Racks | DigiKey

Elfa har også en del:
    https://www.elfaelektronikk.no/elfa3...q=bokser&cat=0

Ellers: Mouser Electronics - Distributore Componenti Elettronici RS Components | elektronikk- og el-komponenter Farnell element14 | Electronic Component Distributors + mange andre
    men det er mye å velge i.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •