lys til ps3-lokk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lys til ps3-lokk

Har planer på og borre et rundt hull på ps3overplaten der viften er og legge noe gitter eller lignende over. skal også ha litt mer lys i den og lurer på hvor jeg kan få tak i små leddioder å putte i, rosa eller grønne dioder. og hvor og hvordan kan jeg koble dette på? er det mulig og koble de på samme plass som lyset til påknappen er?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Har planer på og borre et rundt hull på ps3overplaten der viften er og legge noe gitter eller lignende over. skal også ha litt mer lys i den og lurer på hvor jeg kan få tak i små leddioder å putte i, rosa eller grønne dioder. og hvor og hvordan kan jeg koble dette på? er det mulig og koble de på samme plass som lyset til påknappen er?

Noe sånt som det her burde fungere:
    5 meter LED-strips blå - 5050 Fleksibel 60 LEDs pr meter

denne må ha ekstern strømmkilde men uten og ha noe stor erfaring fra elektro så burde det vell på ein eller anna måte gå ann og tjuvkoble den på power knapp ledningen slik at den skrues på hver gang ps3n skrus på og vise versa

Har dog aldri prøvd det, men søk på youtube så finne du garantert en som har gjort det samme som deg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •