Feste for lydplanke til TV-ens veggfeste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feste for lydplanke til TV-ens veggfeste?

Hei,

Jeg trenger noen tips til hvordan jeg kan lage feste for lydplanken min til veggfestet. Saken er den at jeg vil ha mulighet for å vri TV-en mot godstolen, og da vil jeg at lyden skal følge etter. Det vil si at jeg må ha en eller annen anordning som henger fra de horistonale metallstolpene bak TV-en og ned til lydplanken. Her er det sikkert mye å velge i, men jeg må eliminere vibrasjon! Det vil kreve en viss dimensjon på festeanordninen, noe som gjør det vanskelig å bøye den til for å hekte på TV-festet.

Noen som har noen gode ideer?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde samme problemet som deg på en tv på barnerommet, jeg modifiserte bordfoten som fulgte med, funket strålende.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiwas
    Hei,

Jeg trenger noen tips til hvordan jeg kan lage feste for lydplanken min til veggfestet. Saken er den at jeg vil ha mulighet for å vri TV-en mot godstolen, og da vil jeg at lyden skal følge etter. Det vil si at jeg må ha en eller annen anordning som henger fra de horistonale metallstolpene bak TV-en og ned til lydplanken. Her er det sikkert mye å velge i, men jeg må eliminere vibrasjon! Det vil kreve en viss dimensjon på festeanordninen, noe som gjør det vanskelig å bøye den til for å hekte på TV-festet.

Noen som har noen gode ideer?
    Ikke lett når vi ikke aner noenting om hva slags TV,veggfeste eller lydplanke du har......

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edguy
    Ikke lett når vi ikke aner noenting om hva slags TV,veggfeste eller lydplanke du har......
    Ser den. Det var ment å være et generisk spørsmål for å få forslag til generiske løsninger

Jeg får måle diameter på de rørene og hvor langt det er ned til bunnen av TV-en og så ta meg en tur på Bauhaus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •