Trådløse høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløse høyttalere

Heisann,

Har lyst til å sette i gang med et prosjekt til sommeren, men har desverre verken gode programmeringskunnskaper eller tekniske kunnskaper.

Har planer om å koble to (Class D Audio CDA-254S Kit - Class D Amp Kits - Amplifier Kits) til mine eksisterende høyttalere.

Som DAC på hver forsterker var planen to stykk (AD1955 datasheet and product info | High Performance, Multibit Sigma-Delta DAC with SACD Playback | Audio D/A Converters | Analog Devices)

For å illustrere har jeg lagd en lekker modell i paint:

Finnes det enheter som kan sende data trådløst (som i oppsettet) til en lav pris? (Kan gjerne bruke separate enheter for IR)

Vil forsinkelse mellom høyttalerene kunne bli et problem?

Finnes det mono forforsterkere i hi-fi segmentet som vil egne seg til mitt bruk (tenker da DIY)?

---

Vil senere lage DYI høyttalere (når budsjettet tillater det), og (forhåpentligvis) ende opp med velspillende aktive trådløse høyttalere.

Kanskje en tullete ide, men hvis du har innsikt i emnet og tid til overs, setter jeg pris på feedback :-)

Hilsen Morten

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så litt på disse greiene for noen dager siden:

Profusion plc, RESOLUTE

Dem har også Abletec forsterkermoduler, jeg har selv bestilt noen ALC1000, switchet strømforsyning og 1000W forsterker i ett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •