Importere fra Madisound

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Importere fra Madisound

Er det noen her som har erfaring med Madisound.com? Lurte på å kjøpe et sett fra dem for selvbygg, men er litt usikker på hva prisen blir ferdig importert til norge. Dollar kursen er jo veldig lav nå så det er litt penger å spare. Ser at de har Seas Odin Mk3 til 1025 $ mens Eltek tar 11400 NOK for dette kitet.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder det Odin-kitet, så tipper jeg du kan prute det ned noe hos Eltek... Finn først ut hva du ender opp med fra USA med frakt og avgifter, så tipper jeg de matcher prisen lett hvis du finner ut at du sparer noe fra USA.
    Selv om ting er billig i USA, så skal det godt gjøres at de matcher priser på norske produkter solgt i Norge. Det er nok heller norske forhandlere (inkl. Eltek) som tar seg litt bedre marginer enn de strengt tatt behøver når det dreier seg om norske produkter...

Når det gjelder Madisound.com generelt, så er jo Snickers nå i kontakt med dem i forbindelse med Silver Flute elementer til BEL-prosjektet. Mulig han har noen svar...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har noen transportrater som rikgignok gjelder for OEM. Det ser ut til at du vil ende på rundt 10000-10500.

Se også på kvaliteten på filterkomponentene. Er det mye forskjellig der er det fort 1000 kroner der også. Jeg tviler på dette blir en kjempedeal, men du kan sikkert klare å spare noen kroner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •