Først - Takk til tangenAVdesign for input. Subene jeg bygger blir mer eller mindre blåkopi av det han har laget 4? 6? 8? av? Vet ikke hvor mange han har for øyeblikket. Jeg starter med to.

Jeg har fått levert 2 stk L26ROY og forsterkere er på vei. Forsterkerne er kjøpt brukt på avtorget.

Jeg kjøpte to Hypex PSC2.400 og en Hypex PSC2.400D av atledreier. Jeg håper og tror en Hypex PSC2.400 er nok til å drive en sub. Hvis ikke så får jeg brokoble. Forsterkerne kommer til å være i egne kasser så subbene blir passive.

Når det kommer til kassa så blir det, som nevnt i tittelen, en 25 liters lukket kasse. Det blir en mdf-kasse utenpå en annen kasse med grønnlim imellom. Siden jeg har lite verktøy og desto fler tommeltotter så er det en møbelsnekker som gjør den jobben.

Jobben min blir bare å skru ting sammen samt stå for finish. Vurderer lilla eller neongrønn plysj.

Det skal vel komme noen bilder etterhvert som ting kommer i hus. Jeg kan også legge ut tegninger og fremgangsmåte slik at newbies som meg kan nyte godt av. Kom gjerne med input.

PSC2.400