Basselemen til Cerwin vega hp-215!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Basselemen til Cerwin vega hp-215!

Har to høyttalere av typen CV hp-215 med 4x defekte basser. Har snakket med hifi-klubben om pris på nye, og de skulle ha ca 2000 per element. Jeg tror da at man betaler litt for merket og jeg vill heller da finne en annen løsning. - Finnes det andre elementer av den billige klassen som vil passe bra til denne kassen?

Har sett litt på P.audio Kit 215s. Er dette noe som vill fungere ok?

Har to stk MGR F-2015W fra før. Det billigste ville vert å kjøpe to stk til og sette inn. Men så kommer det ann på om hva som passer. Har prøvd meg litt i winISD uten hellet med meg. Noen som kan hjelpe meg ?

Vil at det skal bli så billig som mulig i og med jeg er student. Skal i hovedsak brukes på fester og litt middels store rom.
    Kan godt bruke andre elemeter også, men enste jeg kommer på som selger såpass billige elementer er Ljudia.

Utvendige mål på Kassen [ 108,6/47,6/39,4 cm (H/B/D) ]

-Usikker på om dette havner i rett kategori, men det er tross alt mitt første innlegg:wink:

Newcomer Xito sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det å sette inn andre elementer funker sjeldent bra, fordi kassen er laget til det spesifikke elementet og delefilteret er laget til samme element.
    Eneste er vel hvis du finner et annet element med nøyaktig samme spesifikasjoner...
    Du vil få lyd, sikkert mye også med annet element, men det blir ikke samme som med det som var i originalt.

Edit: Hvis du skal ha andre element (8k er ganske mye...) så gjelder det vertfall å finne noen med lignende spesifikasjoner.
    Edit2: Innlegg #100 8-)