kvalitet på delefilter - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer Danielcjk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Andsor: Spørsmålet var heller rettet mot Jordratt og ikke deg. :P

Jordratt: Er det NAD M50 du har sett på? Siden alle de andre NAD spillerne under den har bare forskjellige DAC'er. Som man kan kjøpe eksternt og koble på PC og CD-spilleren for å få et mye mere allsidig oppsett. Som joda gjør oppsettet mye mere allsidig. Uten DAC mister du jo PC'en som lydkilde. Siden lydkortet som sitter i PC'en standard er greit ræva.

Er utrolig kjipt og låse seg fast til kun et medium.

Alle DAC'er med 32-bit intern prossesering burde fungere knallgodt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    high ned er vel et veldig subjektivt begrep, og noe som liksom skal beskrive øverste klasse innen audio.. men det er veldig individuelt hvor grensen går da

for MEG så er high end når selskapene har lagt litt ekstra vekt på lydkvaliteten i et produkt.. altså de tenker forbi det kommersielle og legger ekstra stor vekt på komponenter.. for MEG så er high end når man får et detaljert lydbilde, en varm og fin klang, separerte musikk instrumenter, en gitar høres ut som en gitar.. mest mulig analogt utstyr, minst mulig kretser, enklest mulig.. kan hende jeg er på bærtur nå, men jeg er her for å lære og å uttrykke mine synspunkter på lyd

Danielcjk: jeg har sett på bla. Nad C541i, C542, C545,C521BEE.. men er som sagt litt skeptisk i forhold til stabiliteten på Nad (erfaringer fra andre)..

jeg bruker sjelden PC til å spille musikk, er mer av old-school-typen, som liker å holde en god gammel CD eller vinylskive å hånden.. har en gedigen samling liggende som venter på litt kjærlighet :-D men kjenner jeg meg selv rett så dukker det nok opp en DAC i tillegg, etterhvert

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne tråden skifter vel kanskje tema etterhvert, men jeg har hørt mye bra om denne karen:

Shanling CD-S100se

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •