Nad 3020A (for)forsterkar + hypex UcD 180 ST

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad 3020A (for)forsterkar + hypex UcD 180 ST

Hei

Har eit stereoanlegg beståande av to sjølvbygde stativhøgtalarar av god kvalitet (kitet kosta 3500 kr, har fått ein del gode tilbakemeldingar), ein Nad 3020A forsterkar og ein sonos connect. Spelar for det meste musikk frå spotify, har og ein gammal cd-spelar, men den har i det siste nekta å spele av cd-ane mine så dei blir foreløpig liggande å samle støv :/. Men for å komme til saken: Eg føler ikkje nad forsterkaren har like mykje kraft som eg kunne tenkt meg, i tillegg har eg planar om å skaffe/bygge meg ein (passiv) subwoofar i framtida, noko som vil være vanskeleg å gjennomføre, da forsterkaren ikkje har dei rette utgangane.

Har tenkt lenge på å oppgradere utan å bestemme meg for kva eg ha, heilt til eg kom over ein tråd om å bygge sin eigen forsterkar. Eg er generelt veldig interessert i småelektronik og å gjere ting sjølv, så dette høyrtest fristande ut. Må seie at eg er heilt sjølvopplærd (eksperimentering + det store internett). Har lest meg ein del opp på emnet no og har fått veldig lyst på å bygge ein to-kanals forsterkar med hypex UcD 180 ST forsterkarmodulen. Tenkjer eg anten vil kjøpe kitet frå dynabel, eller evt. kjøpe dei tilsvarande delane frå andre leverandørar.

Det første eg lurer på er om eg kan bruke Nad forsterkaren min som ein forforsterkar og hypex-en som effektforsterkar? (slik eg har forstått det, så er desse DIY-forsterkarane oftast effektforsterkarar)

Har fleire spørsmål, men tenkjer eg tek ein ting i gongen Mykje finn eg uansett i andre eksisterande trådar. Vis nokon veit om ein eller to gode trådar om hypex-forsterkaren så blir eg veldig glad om dei kan poste dei her Gledar meg utruleg til å starte, men har lyst å minimere sjangsen for å gjere nybegynnarfeil så mykje som mogleg :P

Åsmund

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om nad'n din har pre ut/main in kobling bak, så kan du bruke dn som pre. tror denne har det.
    istedet for UcD180ST så vil jeg anbefale UcD180HG. da kan du også oppgradere den til HxR i ettertid.
    om du søker på forumet så finner du x antall tråder om hypex bygg
    kan høytalerne dine være seas mimir tro?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den har pre ut iallefall, men veit du korleis det blir å kople til ein subwoofer? for det går iallefall ikkje å gjere rett på naden.

Det er sjølvsagt fristande å kjøpe HG-versjonen, men budsjettet strekk desverre ikkje heilt til no, då må eg isofall vente til bankkontoen veks litt Men kor mykje forskjell er det mellom ST og HG versjonen eigentleg?

Høgtalarane heiter ZA-SR71, designa av Zaph Audio og kjøpt i USA, frå Madisound.com Trur ikkje dei er veldig tungdrevne

Zaph|Audio - ZA-SR71

Madisound Speaker Store

Newcomer Danielcjk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel slik at subben må ha en audio return channel. Som er heller sjeldent. Men hvis du ikke finner med det som passer deg så kan du alltids kjøpe en miniDSP og bruke som crossover med return.

Intermediate Andsor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KingsBay
    Trur ikkje dei er veldig tungdrevne

Zaph|Audio - ZA-SR71

Madisound Speaker Store
    85 db er ikke innenfor kategorien lettdrevet..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den har pre ut iallefall, men veit du korleis det blir å kople til ein subwoofer? for det går iallefall ikkje å gjere rett på naden.

Det er sjølvsagt fristande å kjøpe HG-versjonen, men budsjettet strekk desverre ikkje heilt til no, då må eg isofall vente til bankkontoen veks litt Men kor mykje forskjell er det mellom ST og HG versjonen eigentleg?

Høgtalarane heiter ZA-SR71, designa av Zaph Audio og kjøpt i USA, frå Madisound.com Trur ikkje dei er veldig tungdrevne

Zaph|Audio - ZA-SR71

Madisound Speaker Store
    du får kjøpt subforsterkere med audio inn/audio out. f.eks bash 500 fra Oaudio. det gå også ann å koble opp ekstre preout på nad'n eller koble på audio out på hvilken som helst sub forsterker som har stereo linjeinngang. HG versjonen er mye bedre. så kan være verd å spare litt
    SR71 er jo nesten samme høytaler som mimir så var ikke langt unna da

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andsor
    85 db er ikke innenfor kategorien lettdrevet..
    Må berre beklage om da eg skrive e litt riv ruskande feil :/ har som sagt litt begrensa kunnskapar, det meste er sjølvlært. Kor tungdrevne er eigentleg høgtalarane mine? Vil det at høgtalarane er tungdrevne sei at dei treng ein kraftig forsterkar?

Om eg forstår rett, så er den enklaste løysinga på å legge til ein subwoofer i anlegget å skaffe ein aktiv subwoofer eller ein ekstern subwooferforsterkar?

Er det nokon her som har bygd ein av Hypex sine forsterkarkit, som har nokre tips/råd?
    Er det noken butikkar som seller komponentane rimelegare enn dynabel?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må berre beklage om da eg skrive e litt riv ruskande feil :/ har som sagt litt begrensa kunnskapar, det meste er sjølvlært. Kor tungdrevne er eigentleg høgtalarane mine? Vil det at høgtalarane er tungdrevne sei at dei treng ein kraftig forsterkar?

Om eg forstår rett, så er den enklaste løysinga på å legge til ein subwoofer i anlegget å skaffe ein aktiv subwoofer eller ein ekstern subwooferforsterkar?

Er det nokon her som har bygd ein av Hypex sine forsterkarkit, som har nokre tips/råd?
    Er det noken butikkar som seller komponentane rimelegare enn dynabel?
    ja det letteste er en subforsterker.
    jeg har bygget en del hypex. 3 stereo forsterkere og en subforsterker(plateamp). vel og merke uten delefilter, da jeg brukte den sammen med hypex AS2.100 som har DSP.
    holder også nå på med en forsterker med litt hypex deler. en UcD400 som sub kanal i en 6kanals plateamp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •