Peerless XXLS 830845 Musikk/partybass....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Peerless XXLS 830845 Musikk/partybass....

Hellu!
    Jeg har et par stk XXLS 830845. Disse skal visst være best for ca 62liters lukkede kasser.

..., men jeg har "desverre" ikke behov for helt korrekt-spillende sub'er; Jeg er ute etter noen som kan gi godt guff i området 40-100hz for å kunne gi god guff på party/musikk-bass i et lokale litt større enn den gjennomsnittslige stua...

Jeg skal regne litt på saker og ting, men dersom noen av dere har noen erfaring med dette elementet, si gjerne fra. WAF er ikke nødvendigvis prioritet.... Åpen for det meste som kan utnytte elementet godt...

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt elementet i en ca 200L BR og det spilte DYPT!
    Senere ble samme kasse delt i to og fikk et element til, noe jeg ikke hørte selv men ifølge eieren fungerte det utmerket på musikk. Mener å huske det var avstemt lavt, dvs jeg husker vi diskuterte sånn ca halvmeteren med rør.

Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei norcad! Lenge siden sist! .... blandt alt mulig annet (f.eks småbarn og andre hobbyer...), blir det ikke alltid så god tid til hifi. :-)

En bassrefleks er nok gjerne tingen, tunet litt høyere slik at jeg får mer punch enn den helt dype.
    Mente å ha sett noen som har prøvd en eller annen XLS (eller XXLS) i et horn en gang og som visstnok spillte ganske sykt... Jeg får fortsette googlinga, samt leke litt i winisd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •