Partsexpress seriøse??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer petimeter sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Partsexpress seriøse??

Har bestilt 2 stk. Dayton P255-8 fra Partsexpress og betalt varene med Wire transfer. Henvist til odrenr i betalingsinformasjonen. Hvor lang tid skal det normalt ta før man får beskjed om at varene er shippet??
    Betalte på lørdag. Men det er jo bare 2. virkedag ennå så må vel smøre meg med tålmodighet. Ok det er jo "bare" litt over tusenlappen men kjipt om jeg ikke får varene da. :???:

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt flere ganger fra Partsexpress og har bare gode erfaringer.

Men som wiki'en sier om wire transfer: "The actual transfer is not instantaneous: funds may take several hours or even days to move from the sender's account to the receiver's account."

I går var første virkedag etter helg, så det går gjerne noen dager. Har overført til bank i england i ett tilfelle der det tok 7 dager før pengene dukket opp på mottakers konto.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ikke har dnb må du smørre deg med tolmodighet. Husk at det er USA, og de har annen tid enn oss. Kl er vel ikke mer en 12-3 der borte nå. Og dersom ting blir shippet kl 1600 der borte så er det jo sikkert mulig at du får shipping i løpet av kvelden.

Oslo: 2110
    Boston: 1510
    San Francisco: 1210

Don't worry.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer petimeter sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Dersom du ikke har dnb må du smørre deg med tolmodighet. Husk at det er USA, og de har annen tid enn oss. Kl er vel ikke mer en 12-3 der borte nå. Og dersom ting blir shippet kl 1600 der borte så er det jo sikkert mulig at du får shipping i løpet av kvelden.

Oslo: 2110
    Boston: 1510
    San Francisco: 1210

Don't worry.
    Takk Da ble jeg litt beroliget. Og når MDF støvet har lagt seg utpå forsommeren og sykdommen atter forlanger sitt skal jeg hardnakket stå imot og kjøpe meg kompakt surroundanlegg og gehttoblaster.... Trur eg.8)

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petimeter
    Takk Da ble jeg litt beroliget. Og når MDF støvet har lagt seg utpå forsommeren og sykdommen atter forlanger sitt skal jeg hardnakket stå imot og kjøpe meg kompakt surroundanlegg og gehttoblaster.... Trur eg.8)
    Kjøp noe musikk og noe godt å drikke. Det pleier å hjelpe mot den sykdommen der. 8-)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parts Express er det ikke noe tull med. Men som nevnt tar en wire tranfer tid, det er mange banker som skal ruge på pengene for å tjene renter underveis. Det kan ta en uke å overføre, faktisk lenger tid enn varene tar på veien tilbake...

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parts-express skal være seriøse de, gi de mer enn 1 dag før du forventer at varen er sendt :wink:
    Bestilte nettopp fra de selv, men tok litt tid å få det i bestilling pga PayPal. Grunnen er at ordren har verdi over $1000 og da kreves det en verifisering, gikk noen dager med venting.

Parts Express sendte varen bare noen timer etter at ordren var registrert og betalt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •