Stereobenk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Stereobenk

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereobenk

Går med planene å bygge stereobenk selv og har kommet opp med en ide. er ikke flink med tegneprogrammer og paint blir jo ikke bra :P

tanken er en benk på 180 cm i lengde og 70 cm. i høyde. 3 hyller i høyden. øverste hylle med 3 hyller i bredden med plass til centerr i midten og ikke hyller under midterste rad fordi jeg tenker på å sette en sub under center. blir da 2 rader med hyller på hver side. benken vil da gå rudnt subben. er dette en god ide? må gjøre dette pga plass og for å få inn utsyret samt center i midten?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    google sketchup. Last det ned og lek deg. Der kan du tegne kassen, og enkelt ta mål, og lage en cutliste. Veldgi enkelt og genialt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker. har i grunn mål og kuttliste osv klart i hodet. er mer det om det funker bra med sub i midten som e lurer på

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evorkahn
    takker. har i grunn mål og kuttliste osv klart i hodet. er mer det om det funker bra med sub i midten som e lurer på
    Det er ikke sikkert subben står best inni stereoracket. Det tviler jeg på. Vil jo være dumt å være låst til plassering når du kanskje bare får ut 10% av potensialet da.

Men dersom du alikevel ønsker å bygge sub inn i racket så vil det letteste være å tegne opp omrisset av subben i sketchup. Så tegne racket rundt, slik du ønsker. Bare husk å ha litt klaring fra sider og toppen av subben og til racket.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg grubla og tenkt en mass og det blir forandring i planene. nå blir det en benk som er 126 lang 60.6 i bredde og 3 hyller. setter center på topphylla og får plass til tven bak omo jeg bygger den opp 5 cm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •