Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des

Ja, då har eg endelig fått starta på mitt blivande heimekinorack. Som ein del kanskje har fått med seg, så bygde eg ein benk til svenneprøva mi som tven har blitt ståande på, men denne er dessverre litt for brei for leilegheita vår no, samt at den ikkje er bygd for å ha plass til komponentar i, men meir som eit medialagringsskap. Planlegginga starta derfor med å lage eit design som passa inn i leilegheita vår, og hadde plass til komponentar, to subbar samt senterhøgtaler, og alt dette på relativt kompakt plass.

Racket skal byggast i samme utførelse som svenneprøva mi, altså at skroget blir svartlakkert, medan topp-plata er i mahogny heiltre. Fysiske mål blir 1500mm langt, ca. 60 cm djupt(blir bua frontplater så akkurat mål er vanskelig å oppgi), og 70cm høgt. Racket skal delast i tre like breie "moduler", der den midterste skal innehalde(ovanfrå) senterhøgtaler, pioneer lx82 samt emotiva xpa2. Den to sidemodulane skal innehalde to peerless xxls 12" subbar nede, samt signalkilder i eigne rom ovanfor.

Har ei skisse av skapet liggande som eg teikna litt på igår, men den vart liggande att på jobb, så einaste bilde hittil er av bunnplata. Skroget byggast utelukkande av 20mm MDF. Bunnplata skal ligge rett på golvet, og er bua(50mm differanse mellom ytterpunkt og midt) og skal fresast 45 graders fas på.

Formatsaging av MDF-plate
    Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des-17122011207-custom-jpg

Kreativ løysing på korleis få ein riktig bue :P
    Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des-17122011208-custom-jpg

Lenger har eg ikkje komt enda, skal få laga bue på topp-plate no nest, den blir litt mindre djup enn bunnplata
    Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des-17122011209-custom-jpg

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke på at dette blir like pent som alt annet du har lage Jo Andre. Gromsag har du tilgang til også ser jeg. Sånn er det å jobbe på møbelfabrikk.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det Frode Nåja, det er ei gammal Striebig-sag, så så veldig grom er den ikkje, men var i Hannover på Ligna-messa i juni og kikka på nye vertikale(og horisontale) platesager, har komt seg drastisk ja! Det blir nok den neste investeringa vi gjer på jobb.

Har laga ei lita illustrasjons-skisse i all hast som viser korleis eg har tenkt racket. Dei to store romma er då tiltenkt peerless'ane som eg allereie har.

Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des-19122011213-custom-jpg

Det eg no er ute etter hjelp til, er å finne ein senter som kan tilpassast inn i rommet på toppen i midten. Som ein ser så er det litt begrensa med plass, slik at 5,25" bass/mellomtone er nok det maksimale av kva eg kan ha, med mindre eg lager skapet eit par centimeter høgare. Så, er det nokon som har tips om gode senterkanalar?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det er den største senteren du har plass til, så hadde jeg droppa det. Min erfaring er at en liten og lavt plassert senter ødelegger mer enn den tilfører.

Just my two cents.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspel, men her må eg nesten prøve å få plassert ein senter, om enn på litt mindre plass enn optimalt Om eg øker til 15 cm nettohøgd på øverste rommet(det står eigentleg 13 der no, sjølv om det ser ut som det står 8) så har eg faktisk i overkant av 40 liters kammer der, og plass til 6,5" bass/mellomtone.(ved å la flensane gå inn på platene) Då burde det bli litt fleire alternativ å velge blant. Er heller ikkje fremmed for å tilte frontplata til senteren eit par grader bakover slik at senteren treff i hovudhøgd.

Så, finnast det nokon gode senterkanalar der ute med feks MTM-oppsett med 2*6,5"+diskant? Det gjer det garantert, men er ute etter konkrete tips

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynabel 2c ser jo litt spennande ut da, og krever lite størrelse. Men jakta fortsetter, blir ikkje handla enda!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •