TC Epic 12"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: TC Epic 12"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TC Epic 12"

Hei.
    Noen som vet hva det koster for frakt til norge m/toll ? Står at det er gratis frakt da men tviler det er over hele verden ?

Skal muligens lage sub-kasse av dette på videregående som "projekt". Har tilgang til alle slags verktøy og materialer. Vi har CNC fres også så håper på å få det til skikkelig denne gangen. Mitt forrige projekt står forsatt i grunning etter et år elns.. gikk lei av gruning / pussing.. Dette projektet skal jeg kle subben i ett eller anna stoff med skumplast under tror jeg. Også kan noen simulere kasse til elementet til meg i bassbox pro eller noe lignende ?

Takk

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Registrer deg på partsexpress og sett igang bestilling. Før du kommer til selve betalingen står det fraktmuligheter og pris. Om det blir for dyrt, stopper du bare der og går ut av siden. Moms på både elementet og frakten kommer på egen regning fra Fedex etter en uke eller to om du velger å bestille. Og nei, det er ikke gratis frakt til utlandet fra Partsexpress.

Du tar altså prisen på elementet og frakt og regner om til kroner og ganger dette med 1,25. Da får du totalprisen.

Intermediate Andsor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freak1
    Hei.
    Noen som vet hva det koster for frakt til norge m/toll ? Står at det er gratis frakt da men tviler det er over hele verden ?

Skal muligens lage sub-kasse av dette på videregående som "projekt". Har tilgang til alle slags verktøy og materialer. Vi har CNC fres også så håper på å få det til skikkelig denne gangen. Mitt forrige projekt står forsatt i grunning etter et år elns.. gikk lei av gruning / pussing.. Dette projektet skal jeg kle subben i ett eller anna stoff med skumplast under tror jeg. Også kan noen simulere kasse til elementet til meg i bassbox pro eller noe lignende ?

Takk
    Kjapp simulering i WinISD gir en 80liter kasse med 24hz porttuning (porten er da 10x41cm). Da får du F3 ved 24hz. Du kan lage større kasse, lavere tuning og få den til å gå enda lavere om du vil. Feks vil 100l og avstemning på 21hz go F3 ved 22hz. Med room gain vil du ha trøkk til under 20hz.

Siden du har CNC tilgjengenlig så kan du jo lage noe slik som er vist her http://avforum.no/forum/diy-do-yours...s-dipol-3.html Bare i 12" versjon da selvfølgelig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •