Diy jbl ht kabinett.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Diy jbl ht kabinett.

Hei jeg har hvert heldig å få tak på noen JBL 8340 der hvor elementene er så og si strøkne, men jeg liker ikke dessignet på kabinettene som da er berregnet for å henges opp på veggen, ja de ser drit støgge ut. Men høyttalerne spiller utrolig flott, bedre en mye annet jeg har hatt før. Så det jeg lurer på er om noen vet om JBL har laget en lik høyttaler men med et mer normalt kabinett som jeg da kan ta måla fra og lage et nytt kabinett. Det burde vel gå an? Jeg fikk også tak i to stk altec lansing 9444a som fungerer helt flott men som bråker en del pga viften som står i dem, de spiller veldig flott sammen med disse jbl 8340 så de ønsker jeg å oppgradere litt slik at det er mulig å ha de i stua. Hva bør jeg vurdere å bytte i en slik forsterker? Det er to volum potmetre på baksiden som sikkert er lurt å bytte, men det er vel også greit å bytte ut det meste av kondiser og slikt også? De er fra 1989 og er sikkert modne for en overhaling. Men de har godt med krefter og spilte veldig klart og fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke om JBL laget en høytaler med samme element i et anent design, men du kan jo alltids lage et kabinett med en anent design, men med likt volum og bassrefeleksporter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •