Male laminerte høyttalere - Hvordan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Male laminerte høyttalere - Hvordan?

Lurt på å skaffe meg noen rimelige høyttalere på Finn, men ikke alltid man får de i rett farge.

Har feks sett at mange Dali Blue 5005 er i eike-finnish, men skulle helst hatt sort.
    Er det noe problem å male høyttalerne med vannbasert-maling (oljebasert gå i alle fall ikke) ?

Noen som har noen innspill eller tips?

Takker for svar

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke jeg maler, så det kan være greit å spørre de som jobber i en faghandel.

Men jeg antar en form for heftgrunning på ren flate kan være lurt, så kan du male i den fargen du ønsker.

Tenker i samme bane selv, har et par bokhøyttalere som ikke passer inn i stuestilen.

Newcomer ErikE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke hvordan det vil være på en høyttaler som ikke får en bruk av overflaten, men jeg vet at noen har prøvd og male laminerte benkeplater og hatt problemer med at det løsner.

Du kan jo alltids ta av lamineringen, gjøre et godt grunnarbeid og male/lakke de.
    Om du ikke går for den løsningen, må du i alle fall matte de godt ned, slik at grunningen har noe og feste seg i. En blank flate kan det lett løsne fra.

Newcomer RfR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg renoverte en Center for ikke så lenge siden, eike finish. Pusset bare lett over og lakkerte med sort matt lakk. Kjøpte lakken på mekonomen men husker ikke merket nå. Ble ihvertfall kjempe resultat, ikke mye belastning en Center får, men virker som lakken sitter godt den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •