elektrolyttkondensator - leverandør i norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

elektrolyttkondensator - leverandør i norge

hei. Jeg må bytte noen elektrolyttkondensatorer i poweret til en NAD forsterker,men har problemer å få handlet med Elfas og Farnell da de kun selger til firmaer (?) nå. Noen som vet om andre detaljister i norge det går ann å handle små kvanta fra,eventuelt om det er noen gode web-shops i utlandet? ( har prøvd parts-express,men de har ikke de jeg trenger)

Takk på forhånd.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i norge har du RSonline. men du må bestille delene igjennom kompotek.no
    ellers i verden har du europe audio, mouser, apex jr, 100vis av ebay butikker.
    ++++++. hvilke kondensatorer skal du ha da?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar. det jeg trenger er 2 stk på 10000mikrofarad 50v , 2 stk på 2200mikrofarad 50v og 2 på 220 mikrofarad 63v. Noe av problemet er størrelsen på de, må stemme med printet. Men jeg tror jeg har funnet de hos Mouser, litt mye i frakt etc,men antagelig ikke så mye mere totalt enn hos farnell.
    Kvaliteten er ikke kritisk,tror jeg,de skal erstatte elektrolyttene i PSU'en til en NAD c315bee.
    Takk for hjelpen:grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor56
    takk for svar. det jeg trenger er 2 stk på 10000mikrofarad 50v , 2 stk på 2200mikrofarad 50v og 2 på 220 mikrofarad 63v. Noe av problemet er størrelsen på de, må stemme med printet. Men jeg tror jeg har funnet de hos Mouser, litt mye i frakt etc,men antagelig ikke så mye mere totalt enn hos farnell.
    Kvaliteten er ikke kritisk,tror jeg,de skal erstatte elektrolyttene i PSU'en til en NAD c315bee.
    Takk for hjelpen:grin:
    du kan godt gå opp til 63v istedet for 50v og 105 grader om du har mulighet.
    og vis du bestiller for over 600,- får du gratis frakt fra mouser

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor56
    hei. Jeg må bytte noen elektrolyttkondensatorer i poweret til en NAD forsterker,men har problemer å få handlet med Elfas og Farnell da de kun selger til firmaer (?) nå. Noen som vet om andre detaljister i norge det går ann å handle små kvanta fra,eventuelt om det er noen gode web-shops i utlandet? ( har prøvd parts-express,men de har ikke de jeg trenger)

Takk på forhånd.
    Elfa selger vel til privatpersoner også de...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •