Liten, aktiv sub som spiller høyt i frekvensregisteret. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er ikke noe problem, jeg bad om forslag til kasseløsninger og her kommer du med en spennende løsning! Det virker som du jobber veldig grundig, har du noen bilder?

Hvordan synes du det låter?

Har sett isobariske løsninger mange steder (elementene spiller samme vei, rett etter hverandre) men ikke denne løsningen. Spennende!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sub | Flickr - Photo Sharing!

Litt dårlig bilde, men viser innvendig oppbyggning. Har etter dette fylt med dempeull.

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var disse ferdig lakkert og overlevert sine nye eiere

Kjøpte bengalakk på boks som var ganske grei å jobbe med og gav blank overflate når jeg fikk lagt på tykke nok lag. Metoden ble da å pøse på godt på den siden som lå opp slik at det ikke rant.

Dessverre begynte lakken å koke på et lite sted. Fikk litt angst da gitt, 2 dager før jeg skulle hjem til jul. Pusset ned, lakket på nytt, lakken kokte igjen. Pusset ned, lakket på nytt med ny sprayboks, ble ok resultat. Det var muligens noe i akkurat den boksen som gjorde det. Men jeg spurte en billakkerer og det var jo et utall ting som kunne gjøre det. Åpnet døren mens lakken tørket, og et vindkast med litt fuktighet kan ha vært nok.

Jeg vet ikke om jeg vil anbefale denne cerberus oppskriften til noen, det funket ikke med bassrefleks for min del.

Men dette elementet fungerer bra i veldig mange slags kasser, og denne størrelsen lukket fungerte bra mtp elementets størrelse.

Og du verden, hu mor ble glad

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •