Kasse til SEAS L26ROY 10" element

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kasse til SEAS L26ROY 10" element

Hei.
    Er ny på dette med DIY (og på dette forumet også), og vurderer å bygge meg en kasse til SEAS L26ROY
    ( link m. specs: http://bit.ly/jirLJu )

Har snakka med SEAS folka, og de har designet en kasse som jeg har fått tegningene på (legger de som vedlegg i bunnen av innlegget).
    Problemet med denne kassa er at den er beregnet på å ha slave, noe som egentlig ikke var en del av planen.

SEAS folka sa at det ikke lønte seg å ha en ventilert kasse, da det ville bli mye portstøy. Altså må jeg konstruere min egen kasse, noe jeg gjerne skulle ha hatt litt hjelp med.

Jeg fikk en link til et online program som kunne hjelpe med å finne volumet på kassa. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva "Qtc", "Vbox", "Fb" og "Sbl" vil si. Her er link til programmet (SEAS L26ROY elementet er allerede valgt): http://pro.speakerbuilder.dk/?id=3

Er det noen som kan veilede meg litt, og kanskje fortelle meg hva de forskjellige begrepene betyr?

Vedlegg:

L26ROY_Application_Note.pdf

L26ROY_Cabinet

Edit: Glemte vedleggene

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker å lage en helt vanlig firkantet kasse, som ikke tar så enormt mye plass da jeg går på internatskole med ganske små rom. Som sagt er planen at den ikke skal ha rør ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •