Gruppekjøp fra Acoustic Elegance?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gruppekjøp fra Acoustic Elegance?

Jeg skal bestille noen par elementer fra acoustic elegance denne våren. Har god kontakt med John, som lager elementene. Om flere kan være interessert i knallgode elementer til sommeren/høsten kan vi gjerne prøve å få til en samlet bestilling.

Om vi er flere som bestiller kan vi få til rimeligere frakt(muligens sjøfrakt om vi blir et par stk, som er veldig billig sammenlignet med fly som man vanligvis må bruke!), og kanskje noen flere rabatter. Jeg skal selv, slik det ser ut nå, bestille et par TD18H+ og to par Dipole6 som skal brukes i en treveis høyttaler.

Acoustic Elegance får veldig mye skryt på de store DIY forumene! 8)

Mer info:

AE Speakers --- Superb Quality, Unforgettable Performance, Definitely.

AV serien(sub elementer) ligger ikke ute i nettbutikken nå, men har skjønt det som at disse også blir tilgjengelige nå.

Alle interesserte bes sende meg en PM, så ser vi hva vi får til:-D

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei svm88,

Fint initiativ dette, men alle PowerBuys på AVforum skal gå via AVforums eget system (PowerBuy.no). Vi godtar INGEN kommunikasjon av PowerBuys via våre sider (verken over PM eller andre kommunikasjonsformer) som ikke på forhånd er godkjent. Dette er for å unngå svindelforsøk (er veldig lett for privatpersoner å samle inn masse penger og deretter forsvinne ved bruk av AVforum som kanal).

Måten dette må gjøres på dersom du ønsker å stå som "mellommann", er:

1. Du må samle inn interesser i tråden.
    2. PowerBuyet må legges ut på PowerBuy der folk må melde seg på samt betale inn depositum på 3% som er bindende.
    3. Dernest må du bestille inn elementene.
    4. Så snart elementene er MINDRE enn 2-3 uker unna, betaler folk inn beløpet til PayEx.
    5. Så snart elementene er levert får du overført pengene du har lagt ut, fra PayEx.

Overstående sikrer at vi ikke får svindelforsøk på forumet, og er eneste retningslinje / metode vi godtar. Det medfører at du må legge ut for produktene av egen lomme, men det er ingen annen måte å løse dette på pr. dato.

Vi leverer tjenesten gratis pr. tidspunkt, dvs. at depositumet brukerne betaler inn overføres til deg etter at PowerBuyet er utført slik at du ikke får noen utlegg.

Dersom dette ikke godtas, med svar innen 12 timer, må vi dessverre slette tråden. Hvis dette er OK må vi sette deg opp som selger på PowerBuy, hvorpå du må ta kontakt med support@powerbuy.no for videre instruks.

Dette er nok noe mer omfattende enn du så for deg, men av sikkerhetsmessige grunner må vi gjøre det slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei AK!

Kjedelig at det må være slik! Jeg har ikke mulighet til å legge ut store summer for andres elementer. Tenkte dette kunne være med å bidra til at flere fikk prøvd seg med disse fantastiske elementene

Dette jo uansett ikke noe AVforum har noe med å gjøre. Det er et initiativ jeg tar for å kanskje få med noen til slik at vi kan bestille større kvanta og oppnå rabatter sammen. Det er mulig jeg kan få til at folk betaler direkte til acoustic elegance i USA, slik at betalingen ikke går via meg. Er dette da godkjent? Det blir da bare at vi avtaler å kjøpe elementer på samme tidspunkt fra samme leverandør med samme frakt, ikke ett gruppekjøp.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,

Beklager, den eneste måten å få gjennomført dette på er ved å benytte fremgangsmåten som jeg beskrev tidligere. Det er den eneste måten vi med 100% sikkerthet kan sikre oss at ingen som deltar i powerbuy på AVforum, blir svindlet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •