DIY DC kabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: DIY DC kabel

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DIY DC kabel

Har blitt litt bitt av kabelbasillen....er egentlig ikke så opptatt av at kablene skal være dyre eller av spesielle merker, men at de skal se tøffe ut.

Så jeg har skaffa meg tøffe SPDIF kabler og RCA kabler og er fornøyd med det.

MEN så irriterer jeg meg over at det ikke finnes noen mulighet for litt tøffere DC kabler til apparatene.
    Har f.eks en DacMagic og en Squeezebox reciever som står plasser på toppen av stereobenken, nettopp for å få fram noen detaljer av tøffe kabler, men det hele ødelegges litt av de tynne og spinkle plastpluggene.
    Har søkt nettet opp og i mente etter DC-plugger i metall, men det er tydeligvis som å lete etter 'nåla i høyet'.

Tenkte da å enten bytte hele kabelen helt inn til adapteren, eller å trekke en strømpe over kabelen og bytte plugg.

Noen som har noen tips eller vet om et sted jeg kan få tak i metall plugger?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elfa har jeg allerede sjekka og det var vel metallplugger jeg så etter, ikke ordinære plastplugger....

Men link nr 2 er vel kanskje det nærmeste man kommer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PowerZone
    Elfa har jeg allerede sjekka og det var vel metallplugger jeg så etter, ikke ordinære plastplugger....

Men link nr 2 er vel kanskje det nærmeste man kommer

nå er nå begge i metal. bare at ene kan skrufestes... men nå er nå den pluggen grei nokk... troooor ikke man står og glor på en plugg.. men skaff heller en litt penere kabel... f.e skaff en litt chunky kabel og trekk strømpe over

http://www.avshop.no/CBC.aspx?q=c:10...spx?q=c:100432

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •